ببینید: طراحی منحصربه‌فرد آنر مجیک ۶ آلتیمیت تائید شد - تکفارس 
ببینید: طراحی منحصربه‌فرد آنر مجیک ۶ آلتیمیت تائید شد - تکفارس 
ببینید: طراحی منحصربه‌فرد آنر مجیک ۶ آلتیمیت تائید شد - تکفارس 

ببینید: طراحی منحصربه‌فرد آنر مجیک ۶ آلتیمیت تائید شد

افشین نوری
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - 09:15
آنر مجیک 6 آلتیمیت

برند آنر خود را برای معرفی گوشی مجیک ۶ آلتیمیت آماده می‌کند و حالا طراحی پنل پشتی آن تائید شده است.

آنر به‌تارگی اعلا کرده که اواخر اسفندماه دو گوشی مجیک ۶ آلتیمیت و مجیک ۶ پورشه دیزاین RSR را معرفی خواهد کرد.

حالا طبق تصاویر رسمی که توسط این شرکت منتشر شده است می‌توان طراحی پشت آنر مجیک ۶ آلتیمیت را مشاهده کرد. همانطور که می‌بینید این گوشی در دو رنگ بنفش و مشکی ظاهر شده و سیستم دوربین پشت آن طراحی خاصی دارد.

آنر مجیک ۶ آلتیمیت دارای سه دوربین در قاب پشتی است که یکی از آن‌ها احتمالا یک دوربین پریسکوپی با زوم ۱۰۰ برابر خواهد بود. گفته می‌شود این گوشی از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و تراشه آن اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود.

آنر مجیک 6 آلتیمیت

ما اخیرا شاهد رونمایی از آنر مجیک ۶ پرو با طراحی متفاوت بودیم. این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶.۸ اینچی خمیده FHD+ OLED LTPO با رزولوشن ۲۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی تطبیقی ۱۲۰ هرتز است و از حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند.

آنر مجیک ۶ پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کند و در سه نسخه ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت + ۱ ترابایت عرضه شده است. این گوشی سیستم‌عامل MagicOS 8.0 را اجرا می‌کند که دارای قابلیت هوش مصنوعی برای تعامل یکپارچه انسان و ماشین است.

آنر مجیک ۶ پرو دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس سریع، دیافراگم متغیر هوشمند (f/1.4-f/2.0) برای عملکرد عالی در نور کم و لرزشگیر اپتیکال (OIS) است. در کنار آن یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ ۱۸۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲.۵ برابر، زوم دیجیتال ۱۰۰ برابر و لرزشگیر وجود دارد.

آنر مجیک ۶ پرو در رنگ‌های آبی، بنفش، سفید، سبز و مشکی ارائه شده و دارای یک نسخه ۱۲ گیگابایت/۲۵۶ گیگابایت به قیمت ۵۶۹۹ یوان (۸۰۳ دلار)، ۱۶ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت حافظه به قیمت ۶۱۹۹ یوان (۸۷۳ دلار) و ۱۶ گیگابایت رم با ۱ ترابایت حافظه به قیمت ۶۶۹۹ یوان (۹۴۴ دلار) است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید