گوشی میان‌رده آنر مجیک ۶ لایت معرفی شد - تکفارس 
گوشی میان‌رده آنر مجیک ۶ لایت معرفی شد - تکفارس 
گوشی میان‌رده آنر مجیک ۶ لایت معرفی شد - تکفارس 

گوشی میان‌رده آنر مجیک ۶ لایت معرفی شد

افشین نوری
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - 15:23
آنر مجیک 6 لایت

آنر مجیک ۶ لایت به عنوان جانشین مجیک ۵ لایت معرفی شد. این گوشی، مشخصات رقابتی را در یک قیمت مقرون‌به‌صرفه ارائه کرده است.

آنر مجیک ۶ لایت دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح ۲۶۵۲ در ۱۲۰۰ پیکسل، نسبت تصویر به بدنه ۹۲.۸ درصد، تراکم پیکسلی ۴۲۹ppi و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. همچنین حداکثر روشنایی آن ۱۲۰۰ نیت است که به شما امکان استفاده از گوشی در زیر نور مستقیم خورشید را می‌دهد. این گوشی دارای نوردهی ۱۹۲۰ هرتزی PWM برای محافظت از چشمان شما در محیط‌های تاریک است.

در داخل این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۶ نسل۱ با پردازنده گرافیکی آدرنو ۷۱۰ در کنار ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم استفاده شده است.

آنر مجیک 6 لایت

در پشت آن یک سیستم دوربین دایره‌ای شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. در پنل جلو نیز یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی وجود دارد.

آنر مجیک ۶ لایت دارای استاندارد SGS است که فریم، نمایشگر و اجزای داخلی آن را پوشش می‌دهد. این گوشی همچنین می‌تواند در برابر سقوط دوام بیاورد.

درباره سایر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به وای‌فای ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/ac، اتصال ۵G، بلوتوث ۵.۱، NFC، USB Type-C، GPS، GLONASS، Beidou و Galileo اشاره کرد. یک حسگر اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر آن وجود دارد و انرژی آن را یک باتری ۵۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۳۵ وات تامین می‌کند.

آنر مجیک ۶ لایت دارای سیستم‌عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری MagicOS 7.2 است و ۱۸۵ گرم وزن دارد.

این گوشی در سه رنگ مشکی، سبز و نارنجی عرضه شده، ولی قیمت آن هنوز اعلام نشده است. این گوشی از ۲۷ دسامبر ۲۰۲۳ قابل دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید