آنر مجیک ۶ پرو با طراحی متفاوت رونمایی شد - تکفارس 
آنر مجیک ۶ پرو با طراحی متفاوت رونمایی شد - تکفارس 
آنر مجیک ۶ پرو با طراحی متفاوت رونمایی شد - تکفارس 

آنر مجیک ۶ پرو با طراحی متفاوت رونمایی شد

افشین نوری
۲۲ دی ۱۴۰۲ - 10:57
آنر مجیک 6 پرو

آنر از گوشی پرچمدار مجیک ۶ پرو رونمایی کرد. این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶.۸ اینچی خمیده FHD+ OLED LTPO با رزولوشن ۲۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی تطبیقی ۱۲۰ هرتز است و از حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند.

آنر Magic 6 Pro از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کند و در سه نسخه ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت + ۱ ترابایت عرضه شده است. این گوشی سیستم‌عامل MagicOS 8.0 را اجرا می‌کند که دارای قابلیت هوش مصنوعی برای تعامل یکپارچه انسان و ماشین است.

آنر مجیک 6 پرو

آنر مجیک ۶ پرو دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس سریع، دیافراگم متغیر هوشمند (f/1.4-f/2.0) برای عملکرد عالی در نور کم و لرزشگیر اپتیکال (OIS) است. در کنار آن یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ ۱۸۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲.۵ برابر، زوم دیجیتال ۱۰۰ برابر و لرزشگیر وجود دارد.

در پنل جلو یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی + TOF برای ثبت عکس‌های باکیفیت و امکان سنجش عمق تصاویر وجود دارد. دوربین‌های مجیک ۶ پرو سه حالت تصویر صاف، طبیعی و بافت‌دار را ارائه می‌دهند.

آنر مجیک 6 پرو

آنر مجیک ۶ پرو مجهز به تراشه RF C1+ است و از قابلیت Honor Hongyan Communication برای اتصال مستقیم به سرویس ماهواره‌ای TianTong پشتیبانی می‌کند که امکان برقراری ارتباط صوتی و پیامک دو طرفه را فراهم می‌کند . این گوشی همچنین با باندهای جهانی ۵G سازگار است و از سرویس‌های موبایلی گوگل (GMS) پشتیبانی می‌کند.

آنر مجیک ۶ پرو دارای پنج فناوری پیشرفته برای محافظت از چشم است که شامل نوردهی PWM با فرکانس ۴۳۲۰ هرتز، محافظت از چشم در نور طبیعی، نمایشگر کمک خواب، کاهش نور آبی در سطح سخت‌افزار و نمایشگر رنگی طبیعی می‌شود.

آنر مجیک 6 پرو

این گوشی همچنین دارای گواهینامه‌ محافظت از چشم German Rhine TÜV 3.0 و تست راحتی بصری VICO A+ است و اولین گواهینامه ضد سقوط Swiss SGS را دریافت کرده است.

آنر مجیک ۶ پرو مجهز به یک باتری ۵۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی نسل دوم Qinghai Lake است و از شارژ سریع ۸۰ وات پشتیبانی می‌کند که در مدت ۳۹ دقیقه (حالت عادی) یا ۳۶ دقیقه (حالت شدید) به طور کامل شارژ خواهد شد. امکان شارژ بی‌سیم ۶۶ وات نیز وجود دارد.

آنر مجیک 6 پرو

آنر مجیک ۶ پرو در رنگ‌های آبی، بنفش، سفید، سبز و مشکی ارائه شده و دارای یک نسخه ۱۲ گیگابایت/۲۵۶ گیگابایت به قیمت ۵۶۹۹ یوان (۸۰۳ دلار)، ۱۶ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت حافظه به قیمت ۶۱۹۹ یوان (۸۷۳ دلار) و ۱۶ گیگابایت رم با ۱ ترابایت حافظه به قیمت ۶۶۹۹ یوان (۹۴۴ دلار) است.

این گوشی از ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ قابل دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید