همکاری پورشه و آنر برای ساخت موبایل - تکفارس 
همکاری پورشه و آنر برای ساخت موبایل - تکفارس 
همکاری پورشه و آنر برای ساخت موبایل - تکفارس 

همکاری پورشه و آنر برای ساخت موبایل

افشین نوری
۲ دی ۱۴۰۲ - 08:30
آنر

آنر و پورشه قصد دارند با همکاری هم گوشی‌های جدیدی با طراحی خاص بسازند. این همکاری در زمینه محصولات لوکس خواهد بود.

آنر گفته است که با همکاری برند پورشه قصد ساخت دستگاه‌های لوکس دارد که اولین محصول مشترک آن‌ها، گوشی آنر مجیک ۶ پورشه دیزاین خواهد بود.

در همین راستا، آنر تیزر این گوشی جدید را در ویبو منتشر کرده است. این تیزر، جزئیات زیادی درباره آنر مجیک ۶ پورشه دیزاین فاش نمی‌کند، اما به نظر می‌رسد که ما با یک گوشی بزرگ با لبه‌های خمیده روبرو خواهیم بود.

آنر

در پس‌زمینه‌ این تیزر می‌توان خودرو پورشه ۹۱۱ را مشاهده کرد که نشان می‌دهد پورشه دیزاین در طراحی این گوشی آنر مشارکت خواهد داشت.

آنر احتمالا گوشی آنر مجیک ۶ پورشه دیزاین را به‌عنوان یکی از سه مدل سری مجیک ۶ معرفی خواهد کرد. این گوشی‌ها ظاهرا مجهز به پردازنده‌ اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهند بود.

همچنین انتظار می‌رود گوشی اصلی آنر مجیک ۶ دارای یک دوربین زوم پریسکوپ ۱۶۰ مگاپیکسلی خواهد بود. قبلا گزارش‌ شده بود که این گوشی با دوربین پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد دوربین اصلی این گوشی یک سنسور OV50K با سایز ۱/۱.۳ اینچی خواهد بود که تقریباً هم‌اندازه سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا است. سنسور OV50K تصاویر بسیار باکیفیتی ثبت خواهد کرد و از فناوری LOFIC پشتیبانی خواهد کرد. 

انتظار می‌رود آنر مجیک ۶ به زودی در چین معرفی شود و بعد از آن در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. آنر تائید کرده که این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و یک دستیار صوتی هوش مصنوعی به نام YOYO خواهد بود.

آنر اخیرا مجیک ۶ لایت را به عنوان جانشین مجیک ۵ لایت معرفی کرد. این گوشی، مشخصات رقابتی را در یک قیمت مقرون‌به‌صرفه ارائه کرده است.

آنر مجیک ۶ لایت دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح ۲۶۵۲ در ۱۲۰۰ پیکسل، نسبت تصویر به بدنه ۹۲.۸ درصد، تراکم پیکسلی ۴۲۹ppi و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. همچنین حداکثر روشنایی آن ۱۲۰۰ نیت است که به شما امکان استفاده از گوشی در زیر نور مستقیم خورشید را می‌دهد. این گوشی دارای نوردهی ۱۹۲۰ هرتزی PWM برای محافظت از چشمان شما در محیط‌های تاریک است.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم آنر چه فکرهایی در سر دارد و در نهایت چه محصولی با همکاری پورشه معرفی می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید