آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو با طراحی متفاوت رونمایی شدند - تکفارس 
آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو با طراحی متفاوت رونمایی شدند - تکفارس 
آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو با طراحی متفاوت رونمایی شدند - تکفارس 

آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو با طراحی متفاوت رونمایی شدند

افشین نوری
۳ آذر ۱۴۰۲ - 16:00
آنر 100

آنر از گوشی‌های جدید آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو رونمایی کرد. آنر ۱۰۰ اولین گوشی دنیا با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ است و هر دو گوشی دارای سرعت شارژ ۱۰۰ وات و تراشه سفارشی C1 برای برقراری تماس‌های بهتر در شرایط چالش برانگیز هستند.

آنر 100

آنر ۱۰۰

این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی OLED با وضوح ۱۲۲۰p و یک اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر بهره می‌برد. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ است که دارای یک هسته Cortex-A715 با فرکانس ۳.۱۵ گیگاهرتز، سه هسته دیگر با سرعت ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A510 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز می‌باشد.

آنر 100

در پنل پشتی آنر ۱۰۰ دو دوربین وجود دارد که عبارتند از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX906 سونی و لنز f/1.95 با لرزشگیر اپتیکال و یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۲ درجه. در پنل جلو نیز از یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافرگم f/2.1 استفاده شده است.

تراشه C1 این قابلیت را دارد که می‌تواند بهترین برج سلولی را برای اتصال بهتر انتخاب کند و بین شبکه‌ها سوئیچ کند. به‌گفته آنر، گوشی‌های سری ۱۰۰ تماس‌های بهتری در قطارهای سریع ارائه خواهند کرد و اینترنت و ویدیوها را در جاهایی مثل مترو و آسانسور به راحتی اجرا خواهند کرد.

منبع تغذیه آنر ۱۰۰ یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و یک آداپتور شارژ در داخل جعبه آن وجود دارد. این گوشی از اتصال NFC، صدای Honor Histen و رابط کاربری MagicOS 7.2 بر پایه اندروید ۱۳ پشتیبانی می‌کند.

قیمت پایه آنر ۱۰۰ برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی ۲۴۹۹ یوان (۳۵۰ دلار / ۳۲۰ یورو) تعیین شده است و در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و بنفش قابل دسترس خواهد بود.

آنر ۱۰۰ پرو

این گوشی دارای یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی OLED است و از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌کند. آنر ۱۰۰ پرو مثل مدل استاندارد دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی است، اما یک دوربین سوم ۳۲ مگاپیکسلی با زوم ۵۰ برابر نیز دارد.

آنر 100 پرو

این گوشی هم مثل مدل استاندارد مجهز به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با سرعت شارژ ۱۰۰ وات است، اما این گوشی از شارژ بی‌سیم ۶۶ وات نیز پشتیبانی می‌کند که باتری را در عرض ۴۲ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ خواهد کرد.

آنر از یک سیستم خنک‌کننده VC به مساحت ۴۶۷۴ میلی‌مترمربع در این گوشی استفاده کرده است که ۳۰ درصد سبک‌تر از سیستم خنک‌کننده VC مسی مدل استاندارد است. این گوشی همچنین از بلوتوث ۵.۳، وای‌فای ۶، تراشه C1 و MagicOS 7.2 پشتیبانی می‌کند.

آنر ۱۰۰ پرو در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و بنفش ارائه شده و دو رنگ آخر دارای چرم مصنوعی در پنل پشتی خود هستند. قیمت آن از ۳۳۹۹ یوان (۴۸۰ دلار / ۴۴۰ یورو) برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی شروع می‌شود و تا ۴۳۹۹ یوان (۶۲۰ دلار / ۵۶۵ یورو) برای نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه افزایش می‌یابد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید