گوشی‌های جدید آنر از سری پرچمدار هوآوی پیشی خواهد گرفت - تکفارس 
گوشی‌های جدید آنر از سری پرچمدار هوآوی پیشی خواهد گرفت - تکفارس 

گوشی‌های جدید آنر از سری پرچمدار هوآوی پیشی خواهد گرفت

مهدی حلوائی
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - 19:58
گوشی‌های سری مجیک آنر

آقای جورج شاو، مدیرعامل شرکت آنر در مصاحبه‌ای با یکی از روزنامه‌های کشور چین در مورد چالش‌های پیش روی این شرکت و برنامه‌های آن برای آینده صحبت کرد. شرکت آنر با همکاری کوالکام در حال تولید سری جدید گوشی‌های مجیک بوده و قرار است در این محصولات از پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده شود.

قسمت مهم این مصاحبه، ادعای آقای شاو در مورد پیشی گرفتن لاین‌آپ جدید گوشی‌های مجیک از گوشی‌های سری میت و P هوآوی بود. به گفته‌ی او، جدایی آنر از شرکت هوآوی به‌صورت کاملا محترمانه و با یک جشن خداحافظی و پس از سخنرانی مدیرعامل شرکت هوآوی صورت گرفت است. حالا این شرکت به‌طور کامل مستقل شده و در حال مذاکره با شرکت‌های اینتل و ای ام دی برای ساخت لپتاپ‌های سری مجیک‌بوک است.

گوشی‌های سری مجیک آنر

در این مصاحبه به دستگاه خاصی اشاره نشد و تنها درباره‌ی چالش‌های پیش روی شرکت، مانند نقل مکان به دفتر جدید، تیم جدید، بخش تحقیق و توسعه و دیگر موارد صحبت شد.

با این وجود، مدیرعامل آنر تایید کرد که گوشی‌های جدید این شرکت به دوربین و پردازنده‌های قدرتمندتری مجهز خواهند شد و این شرکت به دلیل همکاری با شرکت‌هایی مانند کوالکام و گوگل، نیازی به تولید سیستم‌عامل و قطعات داخلی نخواهد داشت.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید