احتمالاً از اکسپریا ۱ III در رویداد جدید سونی رونمایی شود - تکفارس 
احتمالاً از اکسپریا ۱ III در رویداد جدید سونی رونمایی شود - تکفارس 
احتمالاً از اکسپریا ۱ III در رویداد جدید سونی رونمایی شود - تکفارس 

احتمالاً از اکسپریا ۱ III در رویداد جدید سونی رونمایی شود

مهدی حلوائی
۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - 17:54
اکسپریا 1 III

شرکت سونی در گذشته از جدیدترین گوشی‌های سری اکسپریا در مراسم MWC بارسلونا در اوایل اسفندماه (فوریه) رونمایی می‌کرد. اما پاندمی کرونا باعث شده تا این مراسم برگزار نشده و شرکت سونی تصمیم گرفته است تا مراسم دیجیتالی اختصاصی خود را برگزار کند. احتمالاً در این مراسم از گوشی پرچمدار اکسپریا ۱ III رونمایی خواهد شد.

این شرکت ژاپنی در نظر دارد تا مراسم دیجیتالی خود را در تاریخ ۲۵ فروردین (۱۴ آپریل) برگزار کند. قرار است که این مراسم از طریق کانال رسمی شرکت سونی در یوتیوب و در ساعت ۱۲:۳۰ به وقت محلی برگزار شود.

هنوز مشخص نیست که در این مراسم از کدام محصولات سری اکسپریا رونمایی خواهد شد اما شانس حضور گوشی پرچمدار اکسپریا ۱ III 5G در این مراسم بسیار بالاست. این گوشی، جانشین اکسپریا ۱ II خواهد شد و براساس رندرهای منتشرشده، به یک دوربین پریسکوپ و نمایشگر ۶٫۵ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد.

اکسپریا 1 III

انتظار می‌رود که این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کرده و از ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌‌ی داخلی بهره ببرد. جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، دکمه‌ی شاتر اختصاصی و حسگر اثر انگشت از دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهد بود.

تاریخ عرضه و قیمت اکسپریا ۱ III به‌طور رسمی اعلام نشده است. با این وجود، شرکت سونی معمولاً از این نظر کمی کند عمل کرده و گوشی‌های خود را در اوایل خرداد یا تیر (اواخر می یا زوئن) عرضه می‌کند. نسخه‌‌ی قبلی این گوشی در سال گذشته به قیمت ۱٫۱۹۹ دلار به فروش می‌رسید و انتظار می‌رود که اکسپریا ۱ III نیز به همین صورت قیمت‌گذاری شود.

احتمال دارد که شرکت سونی در کنار گوشی پرچمدار اکسپریا ۱ III از گوشی میان‌رده‌ی اکسپریا ۱۰ III نیز رونمایی کند. رندرهایی از این گوشی در دی‌ماه (ژانویه) منتشر شد و براساس آن، اکسپریا ۱۰ III شباهت زیادی به نسخه‌‌ی قبلی خود خواهد داشت. هنوز اطلاعات بیشتری از این محصول در دسترس نیست.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید