اپلیکیشن جدید فیسبوک برای ویندوز ۱۰ عرضه شد - تکفارس 
اپلیکیشن جدید فیسبوک برای ویندوز ۱۰ عرضه شد - تکفارس 
اپلیکیشن جدید فیسبوک برای ویندوز ۱۰ عرضه شد - تکفارس 

اپلیکیشن جدید فیسبوک برای ویندوز ۱۰ عرضه شد

مهدی ملکی
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - 16:33
اپلیکیشن فیسبوک

حدود یک سال پیش در ماه فوریه ۲۰۲۰ میلادی، فیسبوک اپلیکیشن ویندوز ۱۰ خود را از روی فروشگاه مایکروسافت حذف و در عوض به کاربران پیشنهاد کرد که از نسخه وب این شبکه اجتماعی محبوب استفاده کنند.

در آن زمان فیسبوک بیانیه زیر را در این رابطه برای کاربران اپلیکیشن یاد شده منتشر کرد:

با توجه به این که شما از اپلیکیشن رومیزی فیسبوک استفاده می‌کنید، باید به اطلاعتان برسانیم که پشتیبانی از این اپلیکیشن در روز جمعه، ۹ اسفند ۱۳۹۸ (۲۸ فوریه ۲۰۲۰ میلادی) به اتمام خواهد رسید. با این حال شما هنوز هم می‌توانید از طریق وارد شدن به آدرس www.facebook.ocm، به تمام دوستانتان و ویژگی‌های محبوب فیسبوک دسترسی داشته باشید.

این اپلیکیشن امروز دوباره پس از مدت‌ها در حالی در دسترس قرار گرفت که رابط کاربری آن دچار تغییرات بسیاری شده است.

اپلیکیشن فیسبوک ویندوز ۱۰

در واقع این اپلیکیشن این بار تحت PWA که توسط مرورگرهای مبتنی بر کرومیوم پشتیبانی می‌شود، ارائه شده است. به این منظور برای استفاده از نسخه کلاینت اپلیکیشن یاد شده باید بیلد ویندوز ۱۰ کاربر برابر با ۱۹۰۰۳ یا بالاتر باشد. یادداشت رسمی فیسبوک برای اپلیکیشن جدیدش به صورت زیر است:

چه چیزی در این نسخه جدید است؟

این یک نسخه آزمایشی از اپلیکیشن فیسبوک برای ویندوز ۱۰ است. با امتحان کردن آن تبدیل به اولین افرادی می‌شوید که ویژگی‌های جدید را کشف می‌کنند. ما پیوسته در حال ارتقای نسخه‌های آزمایشی محصولات خود هستیم بنابراین اگر به مشکلی برخورد کردید، با ما از طریق گزینه «گزارش یک مشکل» واقع در منو بالا سمت راست، در میان بگذارید.

ویژگی‌ها

  • مشاهده روندی که دوستان در حال انجام هستند

  • به اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌ها، تصاویر و فیلم‌ها

  • از لایک و نظر دوستانتان در پست‌هایتان مطلع شوید

اپلیکیشن فیسبوک ویندوز ۱۰

اپلیکیشن جدید فیسبوک نسبت به قبل بسیار بهتر به نظر می‌رسد و در ضمن از حالت‌های تیره و روشن برای ساعات مختلف روز نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با کلیک روی این لینک، اپلیکیشن مذکور را به رایگان برای دستگاه ویندوزی خود دریافت کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید