متا قابلیت تیک آبی برای اینستاگرام و فیس بوک را در آمریکا عرضه کرد - تکفارس 
متا قابلیت تیک آبی برای اینستاگرام و فیس بوک را در آمریکا عرضه کرد - تکفارس 

متا قابلیت تیک آبی برای اینستاگرام و فیس بوک را در آمریکا عرضه کرد

افشین نوری
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - 11:44
متا

متا قابلیت دریافت تیک آبی را اخیرا برای کاربران اینستاگرام و فیس‌بوک در استرالیا و نیوزلند عرضه کرده بود و حالا آن را برای کاربران آمریکا ارائه کرده است.

کاربران نسخه وب برای دریافت تیک آبی مذکور باید ۱۱.۹۹ دلار در ماه و کاربران نسخه موبایلی باید ۱۴.۹۹ دلار در ماه بپردازند‌. شما با داشتن تیک آبی در اینستاگرام و فیس بوک، نه‌تنها از سواستفاده دیگران در امان خواهید بود بلکه دسترسی مستقیم به پشتیبانی مشتریان، استیکرهای انحصاری و صد ستاره در ماه در فیس‌بوک برای پشتیبانی از سایر خالقان محتوا خواهید داشت. 

متا

برای استفاده از این سرویس باید ۱۸ سال به بالا سن داشته باشید و باید برای تائید هویت خود تصویر ID خود را ارائه کنید.ضمنا باید تائید هویت دومرحله‌ای را فعال کنید‌. اگر شما تیک آبی متا را در اینستاگرام و فیس بوک دریافت کرده باشید و قصد تغییر عکس پروفایل یا اسم و نام کاربری خود را داشته باشید بایستی مجددا پروسه تائید هویت را تکرار کنید. 

برای دریافت تیک آبی در اینستاگرام و فیس بوک کافی است به بخش تنظیمات بروید و در بخش Accounts Center بروید و روی گزینه Meta Verified available ضربه بزنید تا مراحل پرداخت هزینه اشتراک و تائید هویت خود را طی کنید. 

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.