گزارش: آیپد پروهای اولد ۱۰٫۹ اینچی در سال آینده عرضه می‌شوند - تکفارس 
گزارش: آیپد پروهای اولد ۱۰٫۹ اینچی در سال آینده عرضه می‌شوند - تکفارس 
گزارش: آیپد پروهای اولد ۱۰٫۹ اینچی در سال آینده عرضه می‌شوند - تکفارس 

گزارش: آیپد پروهای اولد ۱۰٫۹ اینچی در سال آینده عرضه می‌شوند

مهدی حلوائی
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - 19:07
آیپد و مک‌بوک

اپل در نظر دارد تا در سال آینده، آیپد پروهای اولد را به بازار عرضه کند. براساس گزارش دیجی‌تایمز (Digitimes)، اپل در آیپد پروهای سال بعد خود از صفحه نمایش‌ ۱۰٫۹ اینچی اولد استفاده خواهد کرد. همچنین به گزارش این وبسایت، شرکت اپل قصد دارد تا در سال ۲۰۲۲ میلادی، از آیپد پروهای ۱۲٫۹ اینچی اولد و حتی مک‌بوک پروهای ۱۶ اینچی اولد رونمایی کند.

این گزارش کمی سوال‌برانگیز است چرا که بسیاری از منابع بر این باورند که آیپد پرو و مک‌بوک پروهای جدید اپل از نمایشگرهای مجهز به فناوری مینی ال ای دی استفاده خواهند کرد. به احتمال زیاد، اولین آیپد مینی ال ای دی در ماه آینده عرضه خواهد شد. احتمالاً مک‌بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اپل نیز از همین فناوری استفاده کنند.

این اولین باری نیست که خبرهایی درباره‌ی آیپد اولد به گوش می‌رسد. یک وبسایت کره‌ای نیز از عرضه‌ی آیپدهای اولد در سال ۲۰۲۱ خبر داده بود. دیجی‌تایمز ادعا کرده است که اپل در حال توسعه‌ی نمایشگرهای مینی ال ای دی، میکرو ال ای دی و اولد است.

فناوری‌های مینی ال ای دی و میکرو ال ای دی، روشنایی و کیفیت رنگ تصاویر را به‌شدت ارتقا می‌دهند. انتظار می‌رود فناوری میکرو ال ای دی با کیفیت بالاتر پخش تصاویر، روشنایی بیشتر، رنگ سیاه واقعی و پایداری تصویر پایین‌تر بتواند در رقابت با اولد پیروز شود. با این حال، فناوری میکرو ال ای دی هنوز جای پیشرفت بسیاری دارد. در طرف دیگر، از فناوری مینی ال ای دی در بسیاری از تبلت‌ها، لپتاپ‌ها و تلویزیون‌های عرضه‌شده در سال ۲۰۲۱ استفاده شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید