وان پلاس نورد ۲ از پردازنده‌ دیمنسیتی ۱۲۰۰ استفاده خواهد کرد - تکفارس 
وان پلاس نورد ۲ از پردازنده‌ دیمنسیتی ۱۲۰۰ استفاده خواهد کرد - تکفارس 

وان پلاس نورد ۲ از پردازنده‌ دیمنسیتی ۱۲۰۰ استفاده خواهد کرد

مهدی حلوائی
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - 18:45
وان پلاس نورد

شرکت وان‌پلاس در مردادماه (آگوست) سال گذشته برای بازگشت به بازار گوشی‌های اقتصادی، گوشی هوشمند نورد (Nord) را روانه‌ی بازار کرد. این حرکت شرکت وان‌پلاس با استقبال کاربران روبرو شد. با توجه به این موفقیت، شرکت وان‌پلاس قصد دارد تا گوشی‌های جدیدی از سری نورد را روانه‌ی بازار کند.

براساس گزارش منابع نزدیک به اندروید سنترال، شرکت وان‌پلاس در حال تولید نسل دوم گوشی‌های نورد است و قرار است که این گوشی با نام “وان‌پلاس نورد ۲” شناخته شود.

به‌نظر می‌رسد این گوشی تغییراتی را نسبت به وان‌پلاس نورد داشته باشد. یکی از این تغییرات، استفاده از پردازنده‌ی دیمنسیتی ۱۲۰۰ است که پرچمدار شرکت مدیاتک محسوب می‌شود. این در حالی است که گوشی وان‌پلاس نورد به یکی از پردازنده‌های میان‌رده‌ی اسنپدراگون مجهز شده بود.

متاسفانه اطلاعات دیگری از مشخصات این گوشی در دسترس نیست و تنها تاریخ عرضه‌ی آن، سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ میلادی اعلام شده است.

به جز گوشی نورد ۲، شرکت وان‌پلاس در حال ساخت دو گوشی دیگر از این سری – نورد N1 5G و نورد SE – می‌باشد. با این حال انتظار می‌رود که این گوشی‌ها پس از عرضه‌ی وان‌پلاس نورد ۲ منتشر شوند. در کنار این موارد، این شرکت سری وان‌پلاس ۹ و اولین ساعت هوشمند خود را نیز به بازار عرضه خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.