تصویر اپل پنسیل آیپد پرو جدید فاش شد - تکفارس 
تصویر اپل پنسیل آیپد پرو جدید فاش شد - تکفارس 

تصویر اپل پنسیل آیپد پرو جدید فاش شد

حامد شهرزاد
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - 15:44
apple pencil

در تصویری که به‌تازگی در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، آقای وایت، یک افشاگر باسابقه و معروف، اپل پنسیل جدید را به نمایش گذاشت. این قلم ممکن است با آیپد پرو آینده ارائه شود.

تصاویر فاش شده نشان می‌دهد که نسل سوم اپل پنسیل به طراحی براق قلم نسل اول باز خواهد گشت، زیرا اپل پنسیل ۲ جلوه مات‌تری دارد. به غیر از این، محصول آینده اپل شبیه اپل پنسیل فعلی است. البته نسخه جدید کوتاه‌تر از قلم اصلی است و به‌صورت مغناطیسی به کنار آیپد متصل شده و در آن مکان شارژ می‌شود.

این تصویر همچنین نوک قابل تعویض اپل پنسیل جدید را نشان می‌دهد. مک رومرز اشاره کرد که برخلاف مدل‌های قبلی، جایگزینی نوک کوچک این پیچ‌ها آسان است، در حالی که به نظر می‌رسد مدل جدید دارای نوک بزرگ‌تر باشد. تغییرات طراحی ممکن است نشان‌دهنده ارتقاء اجزای داخلی باشد.

آیپد پرو جدید از تراشه ۵ نانومتری جدید اپل بهره خواهد برد

اپل آیپد پرو

اختراع ثبت‌شده در ماه گذشته نشان داد که نوک قابل تعویض ویژگی‌های جدیدی از جمله قابلیت‌های حرکاتی را به همراه خواهد داشت و قلم جدید اپل همچنین می‌تواند از ماژول‌های نوک با رنگ، جوهر یا گرافیت پشتیبانی کند.

انتظار می‌رود اپل در این ماه آیپد پرو جدیدی را معرفی و سپس عرضه کند. تا سال ۲۰۲۱، رایانه لوحی جدید اپل ممکن است به تراشه ۵ نانومتری جدید این شرکت مجهز شود، که با توجه به گزارش‌های زیادی که منتشر شده است، ای ۱۴ ایکس بایونیک نامیده می‌شود. گزارش اخیر بیان کرده است که قدرت آن به اندازه تراشه ام ۱مبتنی بر آرم است که در مک جدید از آن استفاده شده است. همچنین، نوع جدیدی از فناوری نمایشگر مینی ال ای دی در این تبلت استفاده خواهد شد و دوربین آن نیز بهبودهایی خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.