سهولت بیشتر در به روزرسانی ویندوز ۱۰ - تکفارس 
سهولت بیشتر در به روزرسانی ویندوز ۱۰ - تکفارس 
سهولت بیشتر در به روزرسانی ویندوز ۱۰ - تکفارس 

سهولت بیشتر در به روزرسانی ویندوز ۱۰

حامد شهرزاد
۹ اسفند ۱۳۹۹ - 18:34
سهولت بیشتر در به روزرسانی ویندوز ۱۰ - تکفارس 

به نظر می‌رسد مایکروسافت پس از اعلام کردن روش جدید دانلود به‌روزرسانی‌ها، در حال آماده‌سازی تغییر روش انتشار نسخه‌های به‌روز شده ویندوز ۱۰ است.

این شرکت یک به‌روزرسانی تجمعی را برای ویندوز ۱۰ منتشر کرده است که مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های کوچک و پچ های مختلف را در یک پک واحد برای ساده‌سازی نصب سیستم‌های دارای ویندوز ۱۰ گرد هم آورده است.

امید است که این روش جدید ساخت و انتشار به‌روزرسانی‌های ویندوز ۱۰ و میزان موفقیت دانلود و نصب آن‌ها را افزایش داده و از بروز مشکلات احتمالی به‌روزرسانی که در گذشته رخ داده است، جلوگیری کند.

تمام تغییرات صورت گرفته در نحوه به‌روزرسانی ویندوز ۱۰

مایکروسافت در برخی از موارد نسخه مختلف سرویس به‌روزرسانی تجمعی (SSU) را منتشر می‌کند که در بعضی از موارد خاص، تغییرات مهمی در روند به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ ایجاد می‌کند. در واقع، سرویس به‌روزرسانی تجمعی مانند پکی است که به‌روزرسانی‌ها و پچ های مختلف را به هم متصل می‌کند تا مشکلات احتمالی جلوگیری از دانلود و نصب به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ را برطرف کند.

این شرکت در جدیدترین یادداشت‌های انتشار به‌روزرسانی خاطرنشان کرد:

سرویس به‌روزرسانی تجمعی تضمین می‌کند که یک پک سرویس قوی و قابل اعتماد دریافت کنید تا دستگاه شما بتواند به‌روزرسانی‌های مایکروسافت را دریافت و نصب کند.

این شرکت سال گذشته عنوان کرد که از سرویس به‌روزرسانی تجمعی به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی‌های منظم سیستم‌عامل خود یعنی ویندوز ۱۰ استفاده می‌کند، زیرا  دریافت و نصب سرویس به‌روزرسانی تجمعی به‌صورت جداگانه باعث می‌شود تا به‌روزرسانی‌های مختلف سیستم مربوطه نتواند به دلیل وجود به‌روزرسانی تجمعی روی کامپیوتر نصب شود. پیش‌نیازهایی برای نصب برخی به‌روزرسانی‌ها وجود داشت و عدم وجود آن‌ها باعث عدم موفقیت نصب آن‌ها در سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ می‌شد.

اگرچه ممکن است یک کاربر کامپیوتر شخصی در هنگام نصب دستی به‌روزرسانی‌ها با این مشکلات روبرو شود، اما مدیران سیستم که بر گروهی از دستگاه‌ها نظارت می‌کنند و لازم است چندین سیستم را به‌طور هم‌زمان مدیریت کنند، بیشتر با این مشکل روبرو می‌شوند.

اولین نسخه ترکیبی از طریق ویندوز آپدیت برای عموم منتشر شده است.  نسخه آزمایشی به‌روزرسانی تجمعی KB4601382 ویندوز ۱۰ ۲۰۰۴ / ۲۰H2 به‌تازگی منتشر شده است.

مایکروسافت در یادداشت‌های انتشار خود اظهار داشت:

با دریافت و نصب این به‌روزرسانی، مایکروسافت جدیدترین سرویس به‌روزرسانی تجمعی و آخرین به‌روزرسانی کلی (LCU) را به سیستم‌عامل شما اضافه می‌کند. برای استفاده از این به‌روزرسانی، لطفاً قبل از نصب این به‌روزرسانی کلی، جدیدترین سرویس به‌روزرسانی تجمعی مستقل (KB4598481) را نصب کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید