عرضه هوشمند ترین گوشی کلاسیک نوکیا هم اکنون در آمریکا - تکفارس 
عرضه هوشمند ترین گوشی کلاسیک نوکیا هم اکنون در آمریکا - تکفارس 
عرضه هوشمند ترین گوشی کلاسیک نوکیا هم اکنون در آمریکا - تکفارس 

عرضه هوشمند ترین گوشی کلاسیک نوکیا هم اکنون در آمریکا

امیر مهر علیزاده
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - 11:39
NOKIA 6630 4G

مطمئناً در دنیایی زندگی می‌کنیم که جهان گوشی‌های هوشمند نام دارد ولی این به آن معنی نیست که گوشی‌های کلاسیک (مدل قدیمی) دیگر جایی در این دنیا نداشته باشد. چرا که گوشی‌های کلاسیک نوکیا فروش خیلی خوبی در هر نقطه از جهان دارند پس تعجبی ندارد که کمپانی فینیش (Finnish)، به تولید این یادگاری‌های قدیمی ادامه می‌دهد.

جدیدترین گوشی کلاسیک ارائه شده توسط شرکت نوکیا (HMD) گوشی نوکیا ۶۶۳۰ است که یک موبایل مجهز به شبکه ۴G است که به تازگی در آمریکا برای عرضه شده است. این گوشی کلاسیک با قیمت ۷۰ دلار و در سه رنگ ذغالی، فیروزه‌ای و سفید به فروش می‌رسد.

NOKIA 6630 4G

از آن‌جایی که این یک گوشی هوشمند نیست شاید سخت‌افزار آن زیاد مهم نباشد ولی به هر حال می‌توان گفت که دارای صفحه‌نمایش ۲٫۴ اینچی QVGA، دوربین اصلی VGA با فلش LED، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت، سیستم عامل KaiOS، دارای رم ۵۱۲ مگابایتی، حافظه جانبی ۴ گیگابایتی (قابل ارتقاء به ۳۲ گیگابایت) و باتری جدا شدنی ۱۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است. همچنین مهم است بدانید که این گوشی از امواج FM رادیو پشتیبانی می‌کند و دارای جک ۳٫۵ میلی‌متری است.

ولی مهم‌ترین چیز که در مورد گوشی نوکیا ۶۳۰۰ ۴G می‌توان گفت این است که کاربران آن می‌توانند برنامه‌هایی مانند فیسبوک، توییتر و واتس آپ را بر روی آن نصب کنند. هم اکنون، نوکیا ۶۳۰۰ ۴G فقط در وبسایت اصلی فروش سونی در آمریکا به فروش می‌رسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید