اسنپ‌ چت یادآوری می‌کند که لیست دوستان خود را بررسی کنید - تکفارس 
اسنپ‌ چت یادآوری می‌کند که لیست دوستان خود را بررسی کنید - تکفارس 
اسنپ‌ چت یادآوری می‌کند که لیست دوستان خود را بررسی کنید - تکفارس 

اسنپ‌ چت یادآوری می‌کند که لیست دوستان خود را بررسی کنید

مهدی حلوائی
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - 16:30
اسنپ چت

اسنپ ویژگی جدیدی که “بررسی دوست” نام دارد را معرفی کرد. اگر در برنامه اسنپ‌ چت با کسی دوست شوید آن‌ها به استوری‌ها، و بسته به تنظیمات نقشه اسنپ، به موقعیت مکانی شما دسترسی خواهند داشت. به همین دلیل اسنپ می‌خواهد تا شما مطمئن شوید که افرادی که در لیست دوستان شما هستند، واقعا دوستانتان هستند.

احتمالاً برای شما اتفاق افتاده است که افرادی را در لیست دوستان خود پیدا می‌کنید که اصلاً آن‌ها را نمی‌شناسید. این ویژگی جدید، امنیت برنامه اسنپ چت را بیشتر می‌کند و به کمک آن شما می‌توانید انتخاب کنید که چه کسانی اجازه دسترسی به پست‌های شما را داشته باشند.

اسنپ اعلام کرد که این ویژگی برای کاربران اندروید در هفته‌های آینده و برای کاربران iOS در ماه‌های آینده ارائه خواهد شد. این یادآور در قسمت پروفایل شما به صورت یک اعلان نمایش داده می‌شود.

اگر قصد دارید که قبل از ارائه این ویژگی لیست دوستان خود را بررسی کنید، ابتدا به قسمت پروفایل خود رفته و سپس روی گزینه “دوستان من” بزنید. شما می‌توانید افراد را از لیست دوستان خود خارج کرده و یا آن‌ها را بلاک کنید.

این حرکت اسنپ برای ایجاد فضایی دوستانه‌تر در برنامه است و علاوه بر اضافه‌کردن این ویژگی، افزونه‌هایی را برای کمک به افراد مختلف نیز در نظر گرفته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید