تعداد کاربران ماهانه اسنپ چت به ۷۵۰ میلیون نفر رسید - تکفارس 
تعداد کاربران ماهانه اسنپ چت به ۷۵۰ میلیون نفر رسید - تکفارس 

تعداد کاربران ماهانه اسنپ چت به ۷۵۰ میلیون نفر رسید

مهدی حلوائی
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - 13:15
اسنپ چت

اسنپ امروز در خبری اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه‌ی اسنپ چت به ۷۵۰ میلیون نفر رسیده است. به ادعای این شرکت، روزانه ۳۷۵ میلیون نفر از اپلیکیشن یادشده استفاده می‌کنند. هرچند که این آمار بسیار ضعیف‌تر از ۲.۹۶ میلیارد کاربر ماهانه و ۲ میلیارد کاربر روزانه‌ی فیسبوک است اما به هر حال تعداد کاربران اسنپ چت در حال افزایش است. اسنپ امیدوار است که تعداد کارربان اسنپ چت در دو تا سه سال آینده به بیش از ۱ میلیارد نفر برسد.

تعداد کاربران ماهانه فعال اسنپت چت که خارج از کشورهای آمریکای شمالی زندگی می‌کنند برابر با ۱۵۰ میلیون نفر می‌باشد و به گفته‌ی اون اشپیگل (Evan Spiegel)، مدیر عامل اسنپ، سه چهارم افراد ۱۳ تا ۳۲ ساله در بیش از ۲۰ کشور به این اپلیکیشن دسترسی دارند. همچنین کاربران اسنپ چت روزانه بیش از ۵ میلیون اسنپ را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

تعداد کاربران سرویس اشتراکی اسنپ چت پلاس نیز پس از گذشت ۷ ماه از عرضه به ۲.۵ میلیون نفر رسیده و هر ماه بیش از ۳۰۰ میلیون نفر از سرویس اسنپ مپ استفاده می‌کنند. تمامی این موارد، رشد شرکت اسنپ را نشان می‌دهند. این در حالی است که ارزش سهام این شرکت در اواخر سال ۲۰۲۱ پس از اخراج ۱۳۰۰ نفر از نیروهای آن با افتی ۸۰ درصدی روبه‌رو شده بود.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید