تولید پهپاد اسنپ چت متوقف شد؛ اتمام موجودی به زودی - تکفارس 
تولید پهپاد اسنپ چت متوقف شد؛ اتمام موجودی به زودی - تکفارس 
تولید پهپاد اسنپ چت متوقف شد؛ اتمام موجودی به زودی - تکفارس 

تولید پهپاد اسنپ چت متوقف شد؛ اتمام موجودی به زودی

مهدی ملکی
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - 14:02
اسنپ چت پهپاد

طبق گزارش جدید رسانه The Wall Street Journal، تیم توسعه دهنده شبکه اجتماعی اسنپ چت یعنی اسنپ (Snap Inc) تولید پیکسی (Pixy) پهپاد مخصوص ثبت سلفی را متوقف می‌کند. پیکسی یک پهپاد ۲۳۰ دلاری است که می‌تواند بعد از ثبت سلفی از ارتفاع بلند، روی دست شما فرود بیاید.

این پهپاد تصاویر و فوتیج‌های ثبت شده را به صورت بی سیم به اپلیکیشن اسنپ چت مخابره می‌کند. ایوان اسپیگل (Evan Spiegel) مدیر عامل اجرایی این شرکت طی یک جلسه پرسش و پاسخ این موضوع را تایید کرد. به گفته منبع این نشست، اسنپ قصد دارد با توقف تولید این پهپاد، منابع این شرکت را به گونه دیگری اولویت‌بندی کند.

اگرچه موجودی این محصول رو به اتمام است اما کاربران هنوز می‌توانند آن را از طریق وب‌سایت Pixy.com از طریق کشورهای ایالات متحده آمریکا و فرانسه خریداری کنند. همان‌طور که مشخص است، بعد از تمام موجودی، دیگر واحدهای جدیدی در دسترس قرار نخواهند گرفت.

این محصول ۲۳۰ دلاری در یک پکیج شامل پهپاد، باتری، بندهای نگه دارنده و کابل USB-C به دست مشتریان می‌رسد. باندل ۲۵۰ دلاری حاوی دو باتری اضافه است که هر کدام اجازه ۵ الی ۸ پرواز بیشتر را می‌دهند.

اسنپ چت اندکی پیش اشتراک ۳.۹۹ دلار ماهانه خود را معرفی کرد که اگرچه تبلیغات داخل اپلیکیشن را غیرفعال نمی‌کند اما اجازه می‌دهد کاربران از ویژگی‌های اضافه و آزمایشی زودتر از موعد بهره ببرند.

همچنین مدتی پیش نسخه وب این شبکه اجتماعی محبوب بعد از مدت‌ها بحث و حاشیه در دسترس قرار گرفت. استفاده از نسخه وب اسنپ چت نیاز به این دارد که کاربر پولی این اپلیکیشن باشید یا اینکه در مناطق خاصی از دنیا زندگی کنید.

این نسخه شامل برخی از قابلیت‌های خوب نسخه موبایلی مثل Chat Reply و  Chat Reactions می‌شود. سایر قابلیت‌ها نیز ظاهرا قرار است در آینده نزدیک ارائه شوند‌. ضمن شما در نسخه وب اسنپ چت می‌توانید تماس‌های خود در نسخه موبایلی را از همان جاییکه مانده ادامه دهید. 

طبق آمار موجود، اسنپ چت هم‌اکنون بیش از ۳۳۰ میلیون کاربر دارد و بیش از ۱۰۰ میلیون نفر از این کاربران از قابلیت‌های صوتی و ویدیویی آن استفاده می‌کنند. 

منبع:‌ GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید