کاربران اسنپ چت اکنون می توانند از موسیقی The Office استفاده کنند - تکفارس 
کاربران اسنپ چت اکنون می توانند از موسیقی The Office استفاده کنند - تکفارس 

کاربران اسنپ چت اکنون می توانند از موسیقی The Office استفاده کنند

مهدی ملکی
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - 23:27
اسنپ چت

اسنپ چت به تازگی قراردادی را با NBCUniversal امضا کرده است که طی آن موسیقی‌های متن سریال‌ها و نمایش‌های تلویزیونی محبوبی مانند The Office، Bridesmaids،‌ Perks and Recreation، Saturday Night Live و موارد دیگر، به این پلتفرم اضافه شده‌اند.

کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند از این موسیقی‌ها برای اسنپ‌های خود همچون تیک تاک استفاده کرده و سپس آن‌ها را برای دوستانشان ارسال کنند.

همچنین هرکسی هم که این کلیپ‌های صوتی را دریافت کند، می‌تواند با بالا کشیدن کاشی مربوطه، متوجه شود که از کجا می‌تواند نمایش مذکور را استریم کرده و تماشا کند.

بن شورین (Ben Schwerin)، مدیر ارشد محتوا و همکاری‌های اسنپ چت به رسانه هالیوود ریپوتر (Hollywood Reporter) گفت:

 شبکه NBCUniversal کتابخانه نمادینی دارد و ما می‌دانیم که کاربران اشقه اضافه کردن نقل‌قول از فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌شان به اسنپ‌ها هستند تا به آن‌ها برای بیان هدفشان در آن لحظه کمک کنند.

در ماه اکتبر سال گذشته میلادی اسنپ چت یک قرارداد با وارنر موزیک گروپ (Warner Music Group) و سایر شرکت‌های موسیقی فعال در این زمینه امضا کرد که طی آن کاربران قادر به اضافه کردن موسیقی نمایش‌های تلویزیونی محبوب این شرکت‌ها به اسنپ‌های خود شدند.

مطالب مرتبط:

اسنپ چت طی چند وقت گذشته بی‌کار ننشسته است؛ برای مثال اخیراً ویژگی اسپات لایت با الهام از تیک تاک به این شبکه اجتماعی اضافه شده است که اجازه می‌دهد کاربران رشته‌ای از ویدیوها را به صورت عمودی و متوالی مشاهده کنند.

اسنپ چت در پاسخ به افزایش محبوبیت تیک تاک در سال ۲۰۲۱ با ۱ میلیارد نفر کاربر شروع به گسترش بخش موسیقی و موارد صوتی خود شد. اسنپ چت در حال حاضر ۲۹۳ میلیون کاربر دارد.

البته این تنها اسنپ چت نیست که از تیک تاک الهام می‌گیرد؛ مدتی پیش تیک تاک قسمت استوری را به اپلیکیشن خود اضافه کرد که مستقیماً از سیستم کاری اسنپ چت اقتباس شده است.

به هر حال به نظر می‌رسد اسنپ چت توجه بیشتری به این رقابت نشان داده و در صدد است تا با ورود به حوزه‌های دیگر، دست برتر را داشته باشد. برای مثال مدتی پیش مشخص شد شرکت اسنپ که شرکت زیرمجموعه اسنپ چت محسوب می‌شود، قصد دارد تا تلاش خود را به منظور توسعه و ساخت دستگاه‌های سخت‌افزاری به همراه یک جفت عینک جدید واقعیت افزوده و یک هواپیمای بدون سرنشین را ادامه دهد.

در آخرین گزارش‌ها عنوان شده است که عینک جدید اسنپ چت دارای نمایشگر‌هایی خواهد بود تا فرد استفاده‌کننده بتواند جلوه‌های واقعیت افزوده را بدون نیاز به استفاده از تلفن خود مشاهده کند. این ویژگی به طور قابل توجه در هیچ یک از عینک‌های قبلی وجود نداشت.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید