پیکسل ۶ سریع ترین گوشی جهان برای استفاده از اسنپ چت است - تکفارس 
پیکسل ۶ سریع ترین گوشی جهان برای استفاده از اسنپ چت است - تکفارس 
پیکسل ۶ سریع ترین گوشی جهان برای استفاده از اسنپ چت است - تکفارس 

پیکسل ۶ سریع ترین گوشی جهان برای استفاده از اسنپ چت است

مهدی ملکی
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - 22:39
گوگل پیکسل ۶ اسنپ چت

گوگل امروز جزئیات بسیار زیادی را درباره سری گوشی‌های جدید خود، پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو منتشر کرد. یکی از جزئیاتی که در این رویداد به آن اشاره شد، ویژگی جدید ارسال سریع‌تر اسنپ‌ها در اسنپ چت (SnapChat) است.

این ویژگی جدید که کوییک تپ تو اسنپ (Quick Tap to Snap) نامیده می‌شود، یک نسخه از اسنپ که تنها به دوربین مجهز است را مستقیماً به صفحه قفل پیکسل اضافه می‌کند.

برای استفاده از آن شما تنها باید دو بار پشت گوشی ضربه بزنید تا دوربین اسنپ باز شود. سپس می‌توانید از آن قسمت حتی بدون باز کردن دستگاه خود، به ثبت تصاویر اسنپ بپردازید. البته پس از این برای ارسال آن باید صرفاً احراز هویت را انجام دهید.

مطالب مرتبط:

افزون بر این ویژگی، گوگل در حال کار روی یک لنز واقعیت افزوده اختصاصی برای ادغام و ترکیب ترجمه زنده به اسنپ چت است. این به معنای است که کاربران می‌توانند به صورت زنده به گفت و گو با زبان‌های مختلف بپردازند.

البته همکاری گوگل با اسنپ چت اصلاً عجیب نیست؛ گوگل پیش‌تر سعی کرده بود که این شرکت را تصاحب کند. به هر حال اکنون با اضافه شدن یک قابلیت قابل توجه به صورت پیش‌فرض به پیکسل، گوگل می‌تواند این را به عنوان یک پیروزی کوچک در نظر بگیرد.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید