تیک تاک در حال آزمایش ویژگی استوری مشابه اسنپ چت است - تکفارس 
تیک تاک در حال آزمایش ویژگی استوری مشابه اسنپ چت است - تکفارس 

تیک تاک در حال آزمایش ویژگی استوری مشابه اسنپ چت است

حامد شهرزاد
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - 09:47
تیک تاک

در یک بازه زمانی طولانی، برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف به افزودن استوری تمایل پیدا کرده اند، و اکنون ظاهرا نوبت تیک تاک است. این برنامه ویدیویی محبوب در حال آزمایش ویژگی استوری‌های جدید است. این ویژگی توسط مت ناوارا در توییتر عنوان شد و سخنگوی تیک تاک این ویژگی آزمایشی را در‌ایمیلی به د ورج تأیید کرد.

به نظر می‌رسد ویژگی جدید، که دارای عنوان ساده تیک تاک استوری است، مشابه سایر عملکرد‌های استوری در برنامه‌هایی مانند اینستاگرام یا اسنپ چت عمل می‌کند. استوری‌ها در یک نوار جانبی اسلاید اضافه شده جدید وجود دارند و این جایی است که می‌توانید استوری‌هایی را که توسط حساب‌هایی که ۲۴ ساعت در تیک تاک دنبال می‌کنید را مشاهده کنید، قبل از اینکه به طور خودکار حذف شوند. سایر کاربران نیز می‌توانند در مورد استوری شما واکنش نشان دهند و نظر دهند و درست مانند اینستاگرام و سایر پلتفرم‌ها، می‌توانید برای بارگذاری یک استوری روی عکس پروفایل کاربر ضربه بزنید.

تیک تاک ویژگی این برنامه را روشی جدید برای تعامل با طرفداران خود توصیف می‌کند. کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی دکمه ایجاد استوری که به نوار کناری اضافه شده است، استوری جدیدی ایجاد کنند و می‌توانند زیرنویس‌های معمولی، موسیقی و متن را اضافه کنند. درست بر اساس ماهیت ویدئویی تیک تاک، به نظر می‌رسد استوری‌ها باید ویدیو باشند نه تصاویر.

مطالب مرتبط:

سخنگوی تیک تاک در بیانیه‌ای به د ورج نوشت:

ما همیشه به فکر روش‌های جدیدی هستیم تا ارزش خود را برای جامعه کاربران تیک تاک افزایش دهیم و تجربه تیک تاک را غنی کنیم. در حال حاضر ما در حال آزمایش راه‌هایی هستیم تا فرمت‌های بیشتری را به سازندگان ارائه دهیم تا‌ایده‌های خلاقانه خود را برای جامعه تیک تاک به اشتراک بگذارند.

این شرکت هیچ جزئیاتی در مورد آزمایش گسترده تیک تاک استوری و همچنین زمان یا حتی انتشار رسمی آن ارائه نکرد. با این حال، یک جستجوی سریع در توییتر تعدادی از کاربران تیک تاک را نشان می‌دهد که قبلاً به این ویژگی دسترسی داشته اند.

این واقعیت که تیک تاک استوری‌ها را آزمایش می‌کند تعجب‌آور نیست. استوری‌ها یکی از تنها ویژگی‌های ثابت در رسانه‌های اجتماعی بوده اند، با پلتفرم‌هایی از اینستاگرام تا فیس بوک تا لینکدین تا پرینترست تا نتفلیکس تا یوتیوب و برنامه ایکس باکس که ویژگی اصلی اسنپ چت که در سال ۲۰۱۳ به این پلتفرم اضافه شد را به صورت مشابه به پلتفرم‌های خود اضافه می‌کنند. هنگامی که ویژگی تیک تاک استوری به این پلتفرم اضافه شود، استوری‌ها راهی عالی برای جلب کاربران است. برای تعامل با یکدیگر در یک برنامه، ارائه مکان جدید برای تبلیغات و به طور کلی افزایش بازخورد مثبت در یک برنامه رسانه‌های اجتماعی در حال پیشرفت است.

با این حال، استوری‌ها همیشه موفق نیستند. به عنوان نمونه می‌توان به توییتر اشاره کرد که مجبور شد کلون استوری‌های خود را – که به طور خلاقانه فلیتس نامیده می‌شدند – را در اوایل این هفته، فقط هشت ماه پس از راه‌اندازی آن‌ها، به دلیل بی‌علاقگی عمومی نسبت به این ویژگی، متوقف کند.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.