معرفی اولین دستگاه پوشیدنی وان پلاس در ۲۲ دی - تکفارس 
معرفی اولین دستگاه پوشیدنی وان پلاس در ۲۲ دی - تکفارس 
معرفی اولین دستگاه پوشیدنی وان پلاس در ۲۲ دی - تکفارس 

معرفی اولین دستگاه پوشیدنی وان پلاس در ۲۲ دی

حامد شهرزاد
۲۰ دی ۱۳۹۹ - 13:30
oneplus_logo

وان پلاس آخرین شرکتی است که قصد دارد به بازار پوشیدنی وارد شود. همان‌طور که اوایل این هفته گزارش دادیم، سازنده گوشی های هوشمند چینی برنامه‌های خود را برای معرفی اولین ردیاب تناسب اندام خود موسوم به وان پلاس بند تأیید کرد.

اگر گزارش گسترده ما درباره دستگاه پوشیدنی آینده این شرکت را نخوانده‌اید، در اینجا خلاصه‌ای از آنچه می‌دانیم آورده شده است. اول از همه، وان پلاس بند حداقل با توجه به اطلاعات مختلف فاش شده قابل اعتماد، محصولی بسیار ارزان و فقط ۳۴ دلار خواهد بود. گفته می‌شود که این بند تناسب اندام دارای یک ردیاب ضربان قلب، ردیاب سطح اشباع اکسیژن خون و ردیاب خواب است. همچنین، وان پلاس به‌تازگی اپلیکیشن وان پلاس هلت را در گوگل پلی منتشر کرده است و در تصاویر مربوط به این اپلیکیشن، برخی اطلاعات مربوط به دستگاه پوشیدنی آینده این شرکت قابل مشاهده است.

OnePlus-first-wearable-device-drops-on-January-11

وان پلاس بند قادر است تا دو هفته بدون شارژ کار کند

علاوه بر این، بند سلامتی وان پلاس از مقاومت در برابر آب با گواهینامه IP68، صفحه‌نمایش لمسی ۱٫۱ اینچی امولد و باتری قدرتمندی برخوردار است که باید حداکثر دو هفته بدون شارژ عمل کند. اگر صحت لیست مشخصات فاش شده ثابت شود، احتمالاً یک محصول عالی در بازار پوشیدنی خواهیم داشت که می‌تواند یک برنده بزرگ باشد.

صحت اطلاعات فاش شده هفته آینده مشخص خواهد شد، زیرا وان پلاس به‌تازگی تأیید کرده است که ردیاب تناسب اندام خود در روز دوشنبه ۲۲ دی (۱۱ ژانویه) به‌طور رسمی معرفی می‌شود. متأسفانه، هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که وان پلاس بند در هنگام معرفی در ایالات متحده برای خرید در دسترس باشد. البته این موضوع هنوز هم به آن معنا نیست که این محصول اواخر امسال – دقیقاً مانند کاری که وان پلاس با برخی از تلفن های هوشمند خود در ایالات متحده کرد – عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید