اپلیکیشن وان پلاس هلث در گوگل پلی منتشر شد - تکفارس 
اپلیکیشن وان پلاس هلث در گوگل پلی منتشر شد - تکفارس 

اپلیکیشن وان پلاس هلث در گوگل پلی منتشر شد

حامد شهرزاد
۱۹ دی ۱۳۹۹ - 19:30
oneplus_logo

وان پلاس پس از سال‌ها فعالیت در زمینه تلفن های هوشمند محبوب خود، اکنون در آستانه ورود به بازار ردیاب‌های تناسب اندام با معرفی وان پلاس بند است. پیش از معرفی اولین محصول خود در این زمینه، اپلیکیشن «وان پلاس هلث» در گوگل پلی منتشر شده است.

این اپلیکیشن جدید به ما چند نکته در مورد آنچه وان پلاس در طراحی و ساخت وان پلاس بند کرده است می‌گوید. اما شاید مهم‌ترین خبر این باشد که اپلیکیشن وان پلاس هلث به‌طور مستقیم طراحی ردیاب تناسب اندام این شرکت را نشان می‌دهد. در تصاویر صفحه اپلیکیشن، طراحی بند به‌وضوح قابل مشاهده است که با ظاهر معمول ردیاب‌های تناسب اندام مطابقت دارد و نام وان پلاس در زیر صفحه‌نمایش نشان داده شده است.

همچنین در این عکس‌های صفحه، می‌توان تصور کرد که وان پلاس بند قادر به چه کاری است. اپلیکیشن وان پلاس هلث پشتیبانی از ردیابی مرحله‌ای، کالری سوخته شده، ردیابی ضربان قلب، ردیابی خواب و ردیابی حرکت مبتنی بر GPS را نشان می‌دهد. همچنین شایعه شده است که این بند از ردیابی Sp02 و سایر معیارهای سلامت پشتیبانی می‌کند.

OnePlus Health

داده‌های سلامتی

با ثبت و تجسم فعالیت‌های روزمره، ضربان قلب، داده‌های خواب و غیره، مراقب سلامتی خود باشید.

رکورد تمرین

مسیرهای خود را پیگیری کنید و مراحل، مدت تمرین، مسافت و کالری سوزانده شده را ضبط کنید. برای درک پیشرفت خود گزارشات ورزشی شخصی ایجاد کنید.

دستگاه‌های هوشمند

دستگاه‌های هوشمند مختلف مانند ساعت‌های هوشمند و بندها را جفت و مدیریت کنید. اعلان‌های پیام و اطلاعات تماس ورودی را سفارشی و همگام‌سازی کنید.

وان پلاس هلث بسیار شبیه به اوپو هی تپ است

OnePlus Health

همان‌طور که افراد مربوطه در اندروید پلیس اشاره کردند، این اپلیکیشن کاملاً آشنا به نظر می‌رسد. دلیل این امر این است که اپلیکیشن جدید وان پلاس اساساً یک کار کپی کامل از اپلیکیشن سلامتی اوپو هی تپ است که تقریباً در دسترس بوده است. البته با توجه به اینکه این دو برند به‌ویژه در دو سال گذشته چطور به یکدیگر نزدیک شده‌اند، این موضوع تعجب‌آور نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.