سرفیس پرو ۸ مایکروسافت گواهینامه FCC را دریافت کرد - تکفارس 
سرفیس پرو ۸ مایکروسافت گواهینامه FCC را دریافت کرد - تکفارس 
سرفیس پرو ۸ مایکروسافت گواهینامه FCC را دریافت کرد - تکفارس 

سرفیس پرو ۸ مایکروسافت گواهینامه FCC را دریافت کرد

مهدی ملکی
۱۶ دی ۱۳۹۹ - 21:30
مایکروسافت سرفیس پرو ۸

انتظار می‌رود که مایکروسافت در ماه جاری از آخرین نسل محصولات خود موسوم به سرفیس پرو ۸ رونمایی کند؛ حال در راستای همین شایعه گزارش شده است که دستگاه مذکور گواهینامه FCC را کسب کرده است.

گواهینامه FCC به طور عمده روی ارتباطات رادیویی و مسائل مربوط به آن تمرکز دارد و آشکار می‌کند که دستگاه مذکور از ماژول Quetctel’s LTE-A Cat 12 M.2 و آداپتور وای فای ۶ متعلق به Intel’s Wi-Fi 6 AX201 استفاده خواهد کرد.

سرفیس پرو ۸

سرفیس پرو ۸ مایکروسافت

با توجه به تصاویری که پیش‌تر در سال قبل از نمونه اولیه دستگاه منتشر شده بود، انتظار می‌رود که طراحی کلی آن بسیار مشابه سرفیس پرو ۷ باشد. این تبلت از پردازنده اینتل تایگر لیک (Tiger Lake) استفاده خواهد کرد. گزارش شده است که پیکربندی پردازنده این دستگاه بین تراشه Core i7-1185g7 در کنار کارت گرافیک Iris Xe و یک تراشه مدل Renoir شرکت AMD متغیر خواهد بود. شایعات اشاره کرده‌اند که این پیکربند‌ها از حالت‌های زیر فراتر نخواهند رفت و ما با چنین مشخصاتی روبه‌رو خواهیم شد:

  • پردازنده Core i3، رم ۴ گیگابایت، حافظه ۱۲۸ گیگابایت از نوع SSD؛ یا پردازنده Core i3، رم ۸ گیگابایت، حافظه ۱۲۸ گیگابایت از نوع SSD
  • پردازنده Core i5، رم ۸ گیگابایت، حافظه ۱۲۸ گیگابایت از نوع SSD؛ یا پردازنده Core i5، رم ۸ گیگابایت، حافظه ۲۵۶ گیگابایت از نوع SSD
  • پردازنده Core i7، رم ۱۶ الی ۳۲ گیگابایت، حافظه ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابیت الی ۱ ترابایت از نوع SSD.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید