تصویری رسمی از ریلمی واچ S پرو منتشر شد - تکفارس 
تصویری رسمی از ریلمی واچ S پرو منتشر شد - تکفارس 
تصویری رسمی از ریلمی واچ S پرو منتشر شد - تکفارس 

تصویری رسمی از ریلمی واچ S پرو منتشر شد

مهرداد میرشاهی
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - 15:15
ساعت هوشمند ریلمی واچ S

مدیرعامل شرکت ریلمی مدهو شث (Madhav Sheth)، در صفحه توییتر خود تصاویری از ساعت هوشمند ریلمی واچ S پرو منتشر کرده که به بندهای مختلفی مجهز است.

در عین حال، در این تصاویر شاهد شکل متفاوت صفحه نمایش این ساعت هوشمند نیز هستیم که به نظر می‌رسد دستگاه‌های مختلفی هستند. انتظار می‌رود به زودی به صورت رسمی از این گجت رونمایی شود ولی در حال حاضر، مدیر ریلمی تصاویری از این محصول را برای عموم منتشر کرده است.

تصویر رسمی از ساعت هوشمند ریلمی واچ S پرو

پیش از این، این ساعت‌های هوشمند با تمام مشخصاتشان در پایگاه داده کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده موسوم به FCC ثبت شده بودند. نمایشگر مورداستفاده در ریلمی واچ S پرو از نوع AMOLED و ۱٫۳۹ اینچی با رزولوشن ۴۵۴ x 454 پیکسل است. این ساعت از ویژگی‌هایی نظیر ردیابی تعداد قدم‌ها، مسافت، کالری و ضربان قلب پشتیبانی می‌کند. این محصولات پوشیدنی همچنین می‌توانند به صورت خودکار، نوع ورزش کاربر را نیز تشخیص دهند. همچنین عملکردی برای نظارت بر کیفیت و مدت زمان خواب نیز برای این ساعت های هوشمند لحاظ شده است.

از این ساعت می‌توان برای کنترل موسیقی و اپلیکیشن دوربین گوشی نیز استفاده کرد. از جمله دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به اعلان‌های تماس و پیدا کردن گوشی اشاره کرد. ریلمی واچ S پرو به یک باتری با ظرفیت ۴۲۰ میلی‌آمپر بر ساعت مجهز شده است. این ساعت حاوی قابلیت‌های دیگری نظیر بلوتوث با مصرف کم انرژی، GPS و GLONASS و همچنین شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر ژئومغناطیسی، حسگر ضربان قلب نوری، سنسور نور محیط و حسگر لمسی خازنی نیز می‌شود. در بسته‌بندی Realme Watch S Pro شاهد خود ساعت، شارژر و کتابچه راهنمای کاربر خواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید