تصاویر و مشخصات ساعت هوشمند متا فاش شد - تکفارس 
تصاویر و مشخصات ساعت هوشمند متا فاش شد - تکفارس 
تصاویر و مشخصات ساعت هوشمند متا فاش شد - تکفارس 

تصاویر و مشخصات ساعت هوشمند متا فاش شد

مهدی حلوائی
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - 19:48
ساعت هوشمند متا

در حالی که حدود یک سال پیش گزارش‌هایی مبنی بر آغاز مراحل تولید ساعت هوشمند شرکت متا منتشر شده بود اما ظاهراً این شرکت اوایل هفته‌ی جاری ساخت این محصول را به دلایلی نامشخص لغو کرده است. حالا امروز تصاویر و مشخصات نسخه‌ی آزمایشی این ساعت هوشمند فاش شده است.

به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی آزمایشی ساعت هوشمند متا از بدنه‌ی جداشونده، دو کلید، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در قسمت پشتی بهره برده است. قرار بود که این دو دوربین به کاربران امکان ثبت تصاویر و ویدیوهای مورد نظر خود را بدهند. گفته می‌شود که این ساعت از اتصالات وای‌فای، GPS و سلولار نیز بهره می‌برده تا کاربران برای استفاده از آن نیازی به گوشی هوشمند نداشته باشند.

ساعت هوشمند متا

متا قصد داشت تا در ساعت هوشمند خود اپلیکیشن‌های واتساپ، اینستاگرام و اسپاتیفای و همچنین ویژگی‌هایی مانند ردیاب سلامت و فعالیت، تقویم، گالری تصاویر و سایر ویژگی‌های استاندارد ساعت‌های هوشمند را نیز ارائه دهد. بر اساس گزارش‌های جدید، عمر باتری این محصول با هر بار شارژ ۱۸ ساعت بوده و متا عرضه‌ی آن را برای بهار سال ۲۰۲۳ با قیمت ۳۴۹ دلار نظر گرفته بوده است. با این وجود، متا کماکان قصد دارد تا در آینده گجت‌های پوشیدنی دیگری را تولید کند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید