ساعت هوشمند میزو به‌زودی وارد بازار خواهد شد - تکفارس 
ساعت هوشمند میزو به‌زودی وارد بازار خواهد شد - تکفارس 
ساعت هوشمند میزو به‌زودی وارد بازار خواهد شد - تکفارس 

ساعت هوشمند میزو به‌زودی وارد بازار خواهد شد

مجید مهرعلی
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - 15:30
ساعت هوشمند میزو به‌زودی وارد بازار خواهد شد - تکفارس 

با استناد به گزارش‌هایی از چین، ساعت هوشمند میزو واچ (Meizu Watch) در حال حاضر وارد تولید انبوه شده است و ادعا می‌شود این محصول به‌زودی به بازار عرضه خواهد شد. در بحث خصوصیات، این دستگاه دارای یک باتری با ظرفیت ۴۲۰ میلی‌آمپر ساعت است. افزون بر این، این ساعت هوشمند از قابلیت جدید کاهش فعال صداهای مزاحم میزو بهره می‌برد. متأسفانه قابلیت‌های یادشده تنها خصوصیاتی هستند که اطلاعاتی از آن منتشر شده است. با این حال، دیجیتال چت استیشن (DigitalChatStation) ادعا کرده است که هدفون بی‌سیم میزو نیز بزودی منتشر می‌شود.

میزو پیش‌تر برای نام‌های تجاری مانند فلای‌می فور واچ (Flyme For WATCH) و میزو واچ برای سیستم ساعت خود اقدام کرده است. حساب رسمی این شرکت در ویچت اعلام کرده است که فلای‌می فور واچ و یا میزو واچ در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ منتشر می‌شود که تأییدکننده برنامه‌های این شرکت برای تولید ساعت هوشمند است.

افزون بر موارد بالا، در پوستری که مناسبت هشتمین سالگرد میزو منتشر شده بود، ساعت هوشمندی با قابی مستطیل شکل مشاهده شده است. برخی بر این باور هستند که این تصویر می‌تواند مربوط به ساعت هوشمند جدید میزو باشد.

میزو در دسته ساعت هوشمند محصولات زیادی ندارد. در حقیقت این سازنده تنها یک محصول از این دسته دارد که چهار سال از عمر آن می‌گذرد. از زمانی که ساعت هوشمند میزو میکس (Meizu MIX) در سال ۲۰۱۶ منتشر شده است، شرکت سازنده روی این محصولات تمرکز نداشته است.

با استناد به گزارش‌ها، میزو واچ در حال حاضر در ویبو دارای صفحه‌ای شخصی است. در بخش معرفی این صفحه آمده است، «فلای‌می فور واچ، شما را در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ می‌بینیم». از نکته می‌توان دریافت که نسخه جدید در انتهای سال میلادی منتشر می‌شود و این ساعت هوشمند با سیستم فلا‌ی‌می فور واچ همراه خواهد بود.

با استناد به شخصی با نام کاربری @Vetrax در ویبو، میزو در یک جشنواره پاییزی برای تعدادی از کاربران کارت‌های سپاسگذاری‌ای را فرستاده است. در این کارت‌ها جمله «فلای‌می فور واچ در سه‌ماهه چهارم به دیدار شما می‌آید» به چشم می‌خورد. این نشانه دیگری است که میزو در امسال میلادی ساعت هوشمندی را عرضه خواهد کرد.

با در نظر گرفتن اینکه میزو مدت کوتاهی بعد از ورود به تجارت ساعت هوشمند از آن خارج شد، این سازنده قصد دارد تا فصل جدیدی در صنعت ساعت هوشمند را آغاز کند. برخی کاربران انتظارات بالایی از میزو واچ در دست توسعه دارند.

ساعت کوارتز سبک و هوشمند میزو از استیل ۳۱۶L در بخش قاب، عقربه‌ها و دسته‌ها و بند ساعت بهره می‌برد. این محصول نسبت به دمای بالا، خوردگی و ساییدگی مقاوم است و مواد سخت و طراحی روان آن ظرافتی نرم را به ارمغان می‌آورد. افزون بر این، این محصول در برابر خراش و تکان‌های ناگهانی مقاوم است.

ساعت هوشمند میزو از چرخ‌دنده‌های سوئیسی بهره می‌برد که به داشتن تاریخچه‌ای طولانی و سرهم‌بندی ظریف مشهور است. این دستگاه ترکیبی از عملکرد ساعت هوشمند با باتری‌ای با طول عمری بالا و چرخ‌دنده‌های سنتی با نمایش زمانی دقیق است.

ساعت هوشمند موردبحث به‌راحتی دور مچ بسته می‌شود. این دستگاه در زمان دریافت تماس، پیامک و پیام‌های اعلام می‌لرزد تا کاربر چیزی را از دست ندهد. خود ساعت را نیز می‌توان برای پیام‌های اعلان زمان‌بندی‌شده، تنظیم کرد.

حسگرهای دقیق به‌کاررفته در این محصول می‌تواند تعداد قدم‌ها و میزان مصرف کالری در زمان فعالیت‌های ورزشی را نمایش دهند و رکورد‌ فعالیت‌های روزانه را ثبت کند. زمانی که نمایش ساعت به عقربه‌های کوچک تغییر کند می‌توان انتخاب کرد که دستگاه چه چیزی را نمایش دهد، برای مثال تمرین‌های هفتگی با ثانیه شمار نمایش داده می‌شود. جابجایی بین انواع حالت‌ها نیز به‌آسانی صورت می‌گیرد. با داشتن باتری‌ای با طول عمر ۲۴۰ روز، شارژر کردن روزانه به چیزی مربوط به گذشته تبدیل می‌شود. این ساعت تا عمق ۳۰ متری در برابر آب مقاوم است، اما نمی‌توان با آن به سونا رفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید