ساعت هوشمند متا احتمالاً ریموت عینک واقعیت افزوده این شرکت خواهد بود - تکفارس 
ساعت هوشمند متا احتمالاً ریموت عینک واقعیت افزوده این شرکت خواهد بود - تکفارس 

ساعت هوشمند متا احتمالاً ریموت عینک واقعیت افزوده این شرکت خواهد بود

مهدی حلوائی
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - 10:42
ساعت هوشمند متا

به‌نظر می‌رسد که متا بار دیگر سعی دارد مراحل تولید ساعت هوشمند خود را از سر بگیرد اما این بار این محصول را به عنوان ریموت کنترل عینک واقعیت افزوده‌ی خود طراحی خواهد کرد. هرچند که این شرکت مدتی پیش نیز دو ساعت هوشمند را در دست ساخت داشت اما در ماه نوامبر ۲۰۲۲ تولید آن‌ها را لغو کرد.

بر اساس گزارش وب‌سایت The Verge، ساعت هوشمند متا وظیفه‌ی کنترل اطلاعات نمایش داده‌شده در عینک واقعیت افزوده‌ی این شرکت را بر عهده خواهد داشت. گفته می‌شود که این دو دستگاه در سال ۲۰۲۴ به صورت آزمایشی در اختیار کارکنان متا قرار خواهند گرفت و عرضه‌ی آن‌ها به بازار نیز در سال ۲۰۲۷ انجام خواهد شد. ساعت هوشمند متا از قابلیت‌های سلامتی و تناسب اندام بهره خواهد برد و از اپلیکیشن‌های فضای مجازی متا نیز پشتیبانی خواهد کرد.

عینک واقعیت افزوده متا

خبر آغاز مجدد پروژه‌‌ی ساخت ساعت هوشمند متا ماه گذشته توسط کوبا وویچیچوفسکی (Kuba Wojciechowsky)، افشاگر مشهور، نیز تایید شده بود. ظاهراً نسخه‌ی قبلی این محصول به دوربین و نمایشگر مجهز بوده و امکان برقرای تماس ویدویی را فراهم می‌کرده است. حالا این ویژگی به عینک واقعیت افزوده‌ی متا اضافه خواهد شد و خود ساعت چنین قابلیتی را ارائه نخواهد داد.

منبع: TechRadar

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.