احتمال عرضه ساعت هوشمند هواوی مجهز به هارمونی OS - تکفارس 
احتمال عرضه ساعت هوشمند هواوی مجهز به هارمونی OS - تکفارس 
احتمال عرضه ساعت هوشمند هواوی مجهز به هارمونی OS - تکفارس 

احتمال عرضه ساعت هوشمند هواوی مجهز به هارمونی OS

حامد شهرزاد
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - 14:00
هواوی واچ GT 2 پرو

چند ماهی است که غول فناوری چینی یعنی هواوی ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2 پرو خود را به بازار عرضه کرده است که در ماه اکتبر در کشور خود عرضه شده بود. این شرکت همچنین قرار است نسخه پیشرفته ساعت هوشمند خود را با پشتیبانی از ECG در شنبه ۲۲ آذر (۱۲ دسامبر) عرضه کند.

اکنون، گزارش جدیدی از چین و از طریق هواوی سنترال (Huawei Central) نشان می‌دهد که شرکت هواوی در حال آماده‌سازی برای عرضه یک ساعت هوشمند جدید است. گفته می‌شود دستگاه پوشیدنی موردنظر تا پایان امسال عرضه خواهد شد اما اکنون عرضه این محصول تا سال ۲۰۲۱ به تأخیر افتاده است.

همچنین تأیید شده است که این یک نسخه از واچ GT 2 پرو نیست و یک دستگاه کاملاً متفاوت خواهد بود. بااین‌حال و در این برهه از زمان، اطلاعات زیادی در مورد این ساعت هوشمند در دسترس نیست اما ما انتظار داریم جزئیات بیشتری را در هفته‌ها و ماه‌های آینده دریافت کنیم.

اخیراً و در کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی، این شرکت رسماً کیت توسعه هارمونی OS یعنی HarmonyOS ۲.۰ SDK را با تمرکز بر روی دستگاه‌های اینترنت اشیا (IoT) معرفی کرد. همچنین تأیید شده است که ساعت‌های هوشمند مجهز به این سیستم‌عامل و توسعه‌دهندگان در چین قبلاً برنامه‌هایی را برای این سیستم‌عامل که ساخت خود هواوی است، شروع کرده‌اند.

با توجه به توسعه هارمونی OS و تلاش این شرکت برای دستیابی به فناوری‌های ساخته‌شده در ایالات‌متحده، به‌احتمال‌زیاد ساعت هوشمند آینده با سیستم‌عامل هارمونی OS عرضه خواهد شد. در این صورت، احتمال محدود شدن دستگاه به بازار چین حداقل برای دوره اولیه، بسیار زیاد است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید