یکی دیگر از بنیان‌گذاران توییچ این شرکت را ترک کرد - تکفارس 
یکی دیگر از بنیان‌گذاران توییچ این شرکت را ترک کرد - تکفارس 
یکی دیگر از بنیان‌گذاران توییچ این شرکت را ترک کرد - تکفارس 

یکی دیگر از بنیان‌گذاران توییچ این شرکت را ترک کرد

حامد شهرزاد
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - 17:01
یکی دیگر از بنیان‌گذاران توییچ این شرکت را ترک کرد - تکفارس 

کوین لین (Kevin Lin)، یکی از بنیان‌گذاران کمپانی توییچ (Twitch)، در حال ترک این شرکت است. او این خبر را روز پنجشنبه در پستی در مدیوم (Medium) اعلام کرد. با خروج لین از توییچ، تنها بنیان‌گذار باقی‌مانده در این شرکت مدیرعامل آن، امت شیر (Emmett Shear) است. بنیان‌گذاران دیگر این شرکت یعنی جاستین کن (Justin Kan)، کایل ووگت (Kyle Vogt) و مایکل سیبل (Michael Seibel) همگی این شرکت را ترک کرده‌اند.

به گفته Linkedln، لین از آوریل ۲۰۰۸ تا ژانویه ۲۰۱۸ به‌عنوان مدیر ارشد عملیاتی در توییچ خدمت کرده است.

لین مشخص نکرد که در آینده دقیقاً چه برنامه‌هایی دارد. او در وبلاگ مدیوم خود گفت:

من مشتاقانه منتظر گذراندن وقت با خانواده و عزیزانم، کمی خواب و استراحت، تناسب‌اندام و انجام بازی‌های ویدیویی هستم. من بسیار هیجان‌زده‌ام که حس کنجکاوی خود را گسترش دهم و به کاوش در دنیایی که فناوری به‌عنوان یک تقویت‌کننده مثبت در زندگی ما باشد ادامه دهم. من دوباره می‌سازم.

همچنین امت شیر در بیانیه‌ای گفت:

کوین در مدت ۱۲٫۵ سال فعالیت خود برای من و تیم رهبری توییچ همکار باورنکردنی بوده است و در ایجاد فرهنگ و تجارت شرکت ما نقش مهمی داشته است. ما از همه زحمات و اشتیاق او برای تبدیل توییچ به آنچه امروز هست سپاسگزاریم و مشتاقانه منتظر کمک‌های مستمر وی در این صنعت هستیم.

توییچ در ابتدا یک بخش از Justin.tv به‌منظور پخش زنده بود و توسط کن و شیر در سال ۲۰۱۱ به وجود آمد. بعداً در سال ۲۰۱۴ توسط آمازون و با قیمت نزدیک به یک میلیارد دلار خریداری شد. علی‌رغم خریداری شدن توسط یک شرکت عظیم، توییچ همچنان در فرهنگ بازی‌های کامپیوتری تأثیرگذار بوده است و برخی از برترین استریمرهای دنیا با این کمپانی قراردادهای چندساله امضا کرده‌اند که احتمالاً به خاطر آن است که فعالیت آن‌ها به‌طور انحصاری در این پلتفرم بسیار سود آورد است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید