به‌روزرسانی جدید وان‌پلاس نورد و تمرکز روی گیمینگ - تکفارس 
به‌روزرسانی جدید وان‌پلاس نورد و تمرکز روی گیمینگ - تکفارس 
به‌روزرسانی جدید وان‌پلاس نورد و تمرکز روی گیمینگ - تکفارس 

به‌روزرسانی جدید وان‌پلاس نورد و تمرکز روی گیمینگ

حامد شهرزاد
۸ آبان ۱۳۹۹ - 23:00
به‌روزرسانی جدید وان‌پلاس نورد و تمرکز روی گیمینگ - تکفارس 

به‌روزرسانی اکسیژن‌اواس (OxygenOS) برای وان‌پلاس نورد (OnePlus Nord) با تمرکز روی ویژگی‌های مربوط به بازی منتشر شد. اگرچه نمی‌توان این به‌روزرسانی را انقلابی نامید، بهبودهای حاصل‌شده عملکرد بهتر گیمینگ را نشان می‌دهد. به‌علاوه، پچ امنیتی اکتبر ماه نیز اضافه شده است.

برای مثال، ویژگی جدیدی با نام گیم اسپیس (Game Space) اضافه شده است که فعال کردن حالت فنتیک (Fnatic) را آسان‌تر می‌کند. همچنین، قابلیت پاسخ سریع پیام‌های واتسپ در این به‌روزرسانی فراهم شده است.

ویژگی‌های کامل به‌روزرسانی نسخه ۱۰.۵.۹ به‌صورت زیر است:

سیستم

  • پچ امنیتی اندروید تا اکتبر ۲۰۲۰ به‌روز شده است
  • بهبود عملکرد سیستم و رفع باگ‌های کلی

گیم اسپیس

  • جعبه‌ابزار جدید مخصوص بازی که فعال کردن حالت فنتیک را آسان‌تر می‌کند. اکنون می‌توان سه حالت برای نوتیفیکیشن انتخاب کرد: هدزآپ (heads-up)، فقط متن و بلاک که باعث تمرکز بهتر روی گیمینگ می‌شود
  • حالت جدید پاسخ سریع در یک پنجره کوچک که با سوایپ کردن به سمت پایین از گوشه‌های بالایی صفحه‌نمایش وقتی‌که حالت گیمینگ فعال است باز می‌شود. این قابلیت فعلاً فقط برای واتسپ و اینستاگرام قابل‌استفاده است
  • قابلیت جدیدی که لمس اشتباه روی صفحه‌نمایش را تشخیص می‌دهد و از عملکرد اشتباه جلوگیری می‌کند. در صورت فعال‌سازی، باید از بالای صفحه‌نمایش به سمت پایین سوایپ کنید و پس از کلیک، نوار نوتیفیکیشن نمایش داده می‌شود.

بلوتوث

  • اتصال بلوتوث بهبود یافته است

شبکه

  • پایداری شبکه بهبود یافته است

البته توجه کنید که این به‌روزرسانی OTA هنوز برای اروپا عرضه نشده است اما تا چند روز دیگر تمامی کشورهای دنیا قادر به دریافت آن خواهند بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید