مرسدس بنز مدل AMG GT43؛ جدید‌ترین کوپه چهار در - تکفارس 
مرسدس بنز مدل AMG GT43؛ جدید‌ترین کوپه چهار در - تکفارس 
مرسدس بنز مدل AMG GT43؛ جدید‌ترین کوپه چهار در - تکفارس 

مرسدس بنز مدل AMG GT43؛ جدید‌ترین کوپه چهار در

پارسا سرشار
۱ تیر ۱۳۹۹ - 08:35
مرسدس بنز مدل AMG GT43؛ جدید‌ترین کوپه چهار در - تکفارس 

خط تولید مرسدس سری AMG نسبت به قبل متنوع‌تر شده و قیمت‌های مدل ۴۳ این سری، در محدوده پایین‌تری قیمت گذاری شده است. بنابر‌‌این با توجه به اولین رونمایی این مدل در روز سه شنبه، هم‌اکنون این سدان جذاب با قیمت پایین‌تری در دسترس قرار گرفته‌ است. مرسدس سری AMG مدل GT43 چهار در کوپه، با وجود توربو شارژ و موتور ۶ سیلندر خطی خود ، قدرت خوبی دارد، درست مثل برادر بزرگ ترش سری ۵۳. نکته قابل توجه این است که مدل ۴۳ حتی بدون خنک کننده برقی توربو شارژ هم، عملکرد خوبی دارد. بنابر‌‌این، این مدل ۳۶۲ اسب بخار و ۳۶۹ گشتاور تولید می‌کند، این اعداد بدون در نظر گرفتن تکنولوژی ای کیو بوست میلد-هایبیرید (EQ Boost mild-hybrid technology) مرسدس، که در حدود ۲۱ اسب بخار و ۱۸۴ گشتاور تولید می‌کنند، اعلام شده‌اند. مدل GT43 از کلاچ دوبل ۹ سرعته سری AMG و سیستم فورماتیک (۴Matic)، تمام چرخ مرسدس استفاده می‌کند. مدل AMG GT43 ویژگی‌های خوب دیگری نیز برای علاقمندان خود به نمایش گذاشته است، مانند : سیستم ام بی یو ایکس اینفوتیمنت (MBUX infotainment system) ، سیستم صوتی بر‌مستر (Burmester Stereo) و ویژگی‌های جذاب دیگری که این سری از مرسدس را، به یکی از بهترین‌های رده خود تبدیل می‌کند. مدل GT چهار در کوپه، بعضی امکانات جذاب سری AMG را داراست،‌ مانند: کنسول وسط خاص این سری و همچنین عدم وجود صندلی وسط در عقب.

مرسدس سری AMG مدل GT43 چهار در کوپه،‌ تا حدودی برای علاقمندان سرعت به صرفه تر است.

بنابر‌این،‌ با توجه به این مطالب، قیمت این مدل چقدر است؟ قیمت این مدل ۹۰,۹۵۰ دلار می‌باشد،‌ با احتساب هزینه ارسال. بله درست است، قیمت گفته شده، این مدل را به ارزان‌ترین مدل در سری AMG GT چهار در کوپه تبدیل می‌کند،‌ ولی نسبت به رقبای دیگرخود قیمت پایین تری ندارد. مانند: مدل AMG E53 مرسدس که با قیمت حدود ۲۰,۰۰۰ دلار ارزان‌تر و حتی قدرتمند‌تر قابل خریداری است. در عین حال آئودی مدل RS5 Sportback با قیمتی حدود ۷۵,۰۰۰ دلار گزینه قابل تأملی می‌باشد.

کمپانی مرسدس بنز در نظر دارد،‌ تا پاییز ۲۰۲۱ سری AMG مدل GT43 چهار در کوپه خود را در اختیار خریداران بگذارد. رزرو اینترنتی این محصولات تابستان امسال آغاز می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید