گوگل ابزارهای جدیدی به لنز اضافه کرده است - تکفارس 
گوگل ابزارهای جدیدی به لنز اضافه کرده است - تکفارس 
گوگل ابزارهای جدیدی به لنز اضافه کرده است - تکفارس 

گوگل ابزارهای جدیدی به لنز اضافه کرده است

فاطمه آهنگریان
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 17:30
گوگل ابزارهای جدیدی به لنز اضافه کرده است - تکفارس 

تلفن هوشمند شما می‌تواند به عنوان ابزاری سودمند در شغلتان در بسیاری از کارها به شما کمک کند. اخیرا شرکت گوگل ویژگی‌های جذابی به اپلیکیشن گوگل لنز اضافه کرده است. گوگل لنز به شما این امکان را می‌دهد با استفاده از تنها یک دوربین یا یک عکس، موردی را که می‌بینید جستجو کنید، کارها را سریع‌تر انجام دهید، و یا دنیای اطرافتان را درک کنید. یکی از ویژگی‌های جدید لنز این است که به وسیله آن می‌توانید متن دست‌نوشته را از روی یک تکه کاغذ کپی کنید و سپس آن را در دستگاه دیگری پیست کنید، البته اگر هردو حساب کاربری گوگل به اسم شما وارد شده باشد، این کار امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین باید از جدیدترین نسخه مرورگر کروم نیز استفاده کرده باشید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که دوربین گوشی هوشمند خود را روی متن دست‌نویس قرار دهید و سپس با استفاده از لنز، متن مورد نظر را برای پیست کردن هایلایت کنید. سپس باید  روی گزینه کپی کردن در رایانه ضربه بزنید و  آن را در مرورگر کروم خود پیست کنید. با انجام این کار، زمان زیادی برای انتقال یادداشت‌های کتبی خود به رایانه صرفه‌جویی خواهید کرد.

شرکت همچنین گوگل اعلام کرده است جستجوهای مربوط به یادگیری زبان‌های جدید طی این چند ماه گذشته دو برابر شده است؛ برخی از افراد تصمیم گرفته‌اند تا از این وقت اضافی در خانه برای انجام این کار استفاده کنند. گوگل لنز می‌تواند به شما در ترجمه زبان‌های آلمانی، اسپانیایی و بیش از ۱۰۰ زبان دیگر کمک کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که دوربین گوشی خود را روبروی متن موردنظر قرار داده تا با استفاده از اپلیکیشن گوگل لنز ترجمه شود. و اگر در تلفظ یک کلمه‌ای خاص نیز مشکلی دارید، اکنون می‌توانید بر روی گزینه جدید گوش دادن ضربه بزنید و سپس آن کلمه را مطابق آنچه شنیده‌اید، تکرار کنید.

گوگل ابزارهای جدیدی به لنز اضافه کرده است - تکفارس 

برنامه گوگل لنز همچنین می‌تواند به شما در درک یک کلمه یا عبارت کمک کند؛ به طور مثال آن را در روزنامه مشاهده کرده‌اید و مفهوم آن را نمی‌دانید. با این ابزار می‌توانید به سرعت مفاهیم جدیدی مانند امواج گرانشی را که قبلا درک نمی‌کردید، بیاموزید. همه این ویژگی‌های جدید برای تمامی دستگاه‌های iOS و اندرویدی مجهز خواهد بود، اما گزینه گوش دادن که برای دستگاه‌های iOS اکنون در دسترس نیست، در اواخر سال جاری شروع به کار خواهند کرد.

گوگل ابزارهای جدیدی به لنز اضافه کرده است - تکفارس 

برنامه لنز در تمامی دستگاه‌های اندروید در برنامه گوگل لنز و برای دستگاه‌های iOS نیز در گوگل اپ موجود خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید