احتمال بازگشایی فروشگاه‌های خرده فروشی اپل در ایالات متحده - تکفارس 
احتمال بازگشایی فروشگاه‌های خرده فروشی اپل در ایالات متحده - تکفارس 
احتمال بازگشایی فروشگاه‌های خرده فروشی اپل در ایالات متحده - تکفارس 

احتمال بازگشایی فروشگاه‌های خرده فروشی اپل در ایالات متحده

فرزاد اسرافیلی
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 22:30
احتمال بازگشایی فروشگاه‌های خرده فروشی اپل در ایالات متحده - تکفارس 

 انتظار می‌رود شرکت اپل پس از تعطیلی برخی مغازه هایش در خارج از چین به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا، دوباره بیشتر فروشگاه‌های خود را در ماه می بازگشایی کند. تیم کوک، مدیرعامل اپل به بلومبرگ گفت ممکن است فروشگاه‌های استرالیا و اتریش در دو هفته آینده بازگشایی شوند. کوک افزود، چند فروشگاه ممکن است در نیمه اول ماه می نیز در ایالات متحده بازگشایی شوند.

 کوک اعلام کرد که این تصمیمات بسته به شرایط موجود مکان، به صورت مکانی مشخص می‌شوند. بنا به گزارش بلومبرگ، اپل ۴۵۸ فروشگاه در خارج از چین دارد.

اپل در ماه مارس تمام فروشگاه‌های خارج از چین را تعطیل کرد و از آن زمان اعلام کرده است که فروشگاه‌ها تا اطلاع ثانوی بسته خواهند بود. اپل در اواسط ماه آوریل یک فروشگاه مجزا را در کره‌جنوبی بازگشایی کرد، اما قبلاً برنامه‌های بازگشایی خاصی را فراتر از آن اعلام نکرده بود.

به گزارش بلومبرگ، در اوایل هفته جاری، دیردر اوبراین، رئیس خرده فروشی اپل گفت که انتظار دارد فروشگاه‌های بسیار بیشتری را در ماه می بازگشایی کند. اپل در ابتدا کلیه فروشگاه‌های خرده فروشی در چین را که در آن بیماری همه گیر کرونا در اوایل ماه فوریه اوج گرفت، بست؛ اما در اواسط ماه مارس توانست این فروشگاه‌ها را دوباره باز کند.

تعطیلی فروشگاه مشکلات آشکاری را برای اپل و مشتریانش ایجاد کرده است. علاوه بر مشکلاتی که در فروش گوشی‌ها و دستگاه‌ها بوجود آورده است، خدمات مشتری اپل را نیز مختل کرده است. در این خدمات مشتریان می‌توانستند گوشی‌های خود را تعمیر کنند. در حال حاضر برخی از مشتریان به دلیل تعطیلی فروشگاه‌ها به علت کرونا نمی‌توانند گوشی‌های خود را که برای تعمیر به فروشگاه‌ها برده بودند پس بگیرند.

تعطیلی فروشگاه بر تجارت Apple Care نیز تاثیر گذاشته است و کوک گفت مشتری‌های بیشتری شروع به خرید آنلاین کرده‌اند. وی اطمینان ندارد که علاقه به خرید آنلاین دوام خواهد یافت یا نه.

کوک همچنین به بلومبرگ گفت که اپل انتظار دارد دفاتر مرکزی کوپرتینو را حداقل تا اوایل ژوئن بسته نگه دارد. پس از بازگشایی، این شرکت قصد دارد تا تب سنجی، فاصله گذاری اجتماعی و الزام به استفاده از ماسک، و تست از کارمندان را انجام دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید