آمازون آزمایشگاه تست کرونا برای کارکنانش می‌سازد - تکفارس 
آمازون آزمایشگاه تست کرونا برای کارکنانش می‌سازد - تکفارس 
آمازون آزمایشگاه تست کرونا برای کارکنانش می‌سازد - تکفارس 

آمازون آزمایشگاه تست کرونا برای کارکنانش می‌سازد

فرزاد اسرافیلی
۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - 19:30
آمازون آزمایشگاه تست کرونا برای کارکنانش می‌سازد - تکفارس 

آمازون در حال ساخت آزمایشگاهی برای گرفتن تست کرونا موسوم به COVID-19 از کارگران خود است. این آخرین تلاش این شرکت برای محافظت از کارگرانی است که به دلیل شیوع ویروس در انبارهای آمازون به طور فزاینده‌ای در معرض خطر قرار دارند.

براساس داده‌های گردآوری شده توسط فایننشال تایمز، چندین مورد در بیش از ۵۰ مرکز متعلق به آمازون در ایالات متحده تأیید شده است.

آمازون در مطلبی در وبلاگ خود اظهار داشت که کمبود ظرفیت آزمایش حفظ امنیت مردم و رشد اقتصاد را دشوار می کند. این شرکت گفت:

کسانی که آزمایش آن‌ها مثبت باشد، می‌توانند قرنطینه شوند و تحت مراقبت قرار گیرند، و هرکس که آزمایش آن‌ها منفی باشد، می‌تواند با اطمینان وارد اقتصاد شود. متأسفانه، امروز ما در دنیای کمبود زندگی می‌کنیم که در آن آزمایش COVID-19 به شدت جیره بندی شده است.

آمازون برای ایجاد آزمایشگاه مجدداً در حال اعزام متخصصان خود است و امیدوار است به زودی آزمایش را شروع کند. آمازون اعلام کرد:

تیمی از افراد آمازون با مهارت‌های مختلف از مشاغل روزمره خود به تیم اختصاصی رفته‌اند تا در این ابتکار مشارکت داشته باشند. ما مونتاژ تجهیزات مورد نیاز برای ساخت اولین آزمایشگاه را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم که به زودی آزمایش تعداد کمی از کارکنان خط مقدم خود را آغاز کنیم.

علاوه بر این، آمازون قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد در ماه مارس حقوق‌ها را افزایش دهد و ۱۰۰۰۰۰ کارگر دیگر را استخدام کند. این شرکت همچنین در توزیع ماسک، بررسی دمای کارمندان و ضد عفونی ایستگاه‌های کاری فعالیت داشته است.

دیروز، آمازون ویدئویی را منتشر کرد که نشان می داد جف بزوس با اشتیاق از مراکز تحقق آمازون و فروشگاه‌های Whole Foods دیدن می‌کند و با کارگرانی که به طور فزاینده‌ای نگران زندگیشان بودند شوخی می‌کرد.

علیرغم اینکه هدف گذاری آمازون تست تمامی کارمندانش است اما اعتراف می‌کنند که این کار شدنی نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید