شرکت فاکسکان ونتیلاتور تولید می‌کند - تکفارس 
شرکت فاکسکان ونتیلاتور تولید می‌کند - تکفارس 
شرکت فاکسکان ونتیلاتور تولید می‌کند - تکفارس 

شرکت فاکسکان ونتیلاتور تولید می‌کند

فرزاد اسرافیلی
۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - 13:30
شرکت فاکسکان ونتیلاتور تولید می‌کند - تکفارس 

عمر ایشراک، مدیرعامل شرکت Medtronic در مصاحبه‌ای با شبکه CNBC خبر داد فاکسکان با شرکت تجهیزات پزشکی Medtronic برای تولید دستگاه‌های ونتیلاتور در کارخانه ویسکانسین خود همزمان با شیوع کروناویروس همکاری می‌کند. وی خاطرنشان کرد این کارخانه انتظار دارد این دستگاه‌ها را بر اساس طرح PB-560 با منبع باز در چهار تا شش هفته آینده تولید کند.

این سازنده لوازم الکترونیکی مستقر در تایوان که بیشتر به مونتاژ آیفون اپل مشهور است، به رویترز تأیید کرد که پرسنل پزشکی و فنی هر دو شرکت با همکاری یکدیگر بر روی این پروژه کار می‌کنند. با کمبود ونتیلاتورها بدلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، فاکسکان تنها شرکتی نیست که در تولید این دستگاه‌ها قدم نهاده است. شرکت خودروسازی تسلا در کارخانه نیویورک خود  بخشی از ونتیلاتور Medtronic  متفاوت را تولید می‌کند و دستگاهی را که از قطعات Model 3 استفاده می‌کند، نمونه سازی کرده است. جنرال موتورز برای افزایش تولید در ایندیانا با شرکت ونتیلاتور‌سازی Ventec Life Systems همکاری می‌کند و خدمات بهداشت ملی بریتانیا نیز سفارش ۱۰۰۰۰ سیستم جدید CoVent را برای شرکت تولید جاروبرقی Dyson(دایسون) ارایه کرده است.

گونه جدید کرونا ویروس که می‌تواند منجر به ایجاد بیماری تنفسی موسوم به COVID-19 شود، اولین بار در ماه دسامبر در ووهان چین کشف شد و پس از آن در سرتاسر جهان گسترش یافته است.  تا صبح چهارشنبه، بیش از ۱٫۴ میلیون نفر را آلوده کرده و باعث مرگ بیش از ۸۳،۰۰۰ در سطح جهان شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید