گلکسی A71 با اتصال ۵G به زودی عرضه می‌شود - تکفارس 
گلکسی A71 با اتصال ۵G به زودی عرضه می‌شود - تکفارس 
گلکسی A71 با اتصال ۵G به زودی عرضه می‌شود - تکفارس 

گلکسی A71 با اتصال ۵G به زودی عرضه می‌شود

علی نصرتی
۵ فروردین ۱۳۹۹ - 08:02
گلکسی A71 با اتصال ۵G به زودی عرضه می‌شود - تکفارس 

سامسونگ گلکسی A71 در ژانویه منتشر شد. اما اکنون اطلاعاتی از این تلفن با قابلیت اتصال ۵G در وب‌سایت صدور گواهینامه چینی، TENAA  به صورت یک دستگاه ناشناس ظاهر شده است و این بدان معنی است که قرار است این تلفن در چین عرضه شود. اطلاعات موجود در این وب‌سایت برخی از ویژگی‌های این گوشی را ارائه می‌دهد.

گوشی میان رده جدید یک پردازنده Exynos 980 را با یک مودم یکپارچه ۵G داراست. این پلتفرم تلفن همراه یک پردازنده هشت هسته‌ای را ارائه می‌دهد که سامسونگ برای انجام وظایف فشرده مورد نیاز شبکه ۵G سریعتر و با تأخیر کم ساخته است.

دستگاه ناشناس در TENAA به عنوان SM-A7160 ذکر شده است و در حال حاضر هیچ تحلیلی و رندری از آن موجود نیست.

علاوه بر این، این تلفن هوشمند از یک دوربین چهارگانه نیز بهره خواهد برد که دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و دستگاه موردنظر قادر به ضبط فیلم‌هایی با کیفیت ۱۰۸۰p (شاید اگر A71 را در نظر بگیریم، حتی با کیفیت بالاتر نیز باشد، با این حال وب‌سایت اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع ارائه نداده) است. قابلیت دوربین سلفی نیز ذکر نشده است، اما بعید به نظر می‌رسد که از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی A71 کمتر باشد.

باتری این گوشی نیز از آنجا که در سایت مذکور ۴۳۷۰ میلی‌آمپرساعتی بیان شده، کمی بیشتر از ظرفیت باتری گلکسی S20 است که اخیراً منتشر شده است. علاوه بر این، این گوشی با یک جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری که خوشحالی همه طرفداران هدفون‌های سیمی را باعث می‌شود، همراه خواهد بود. این تلفن هوشمند به ۸ گیگابایت رم و حافظه قابل ارتقاء ۱۲۸ گیگابایتی مجهز خواهد شد. متأسفانه، ما هنوز در مورد میزان و بازه ارتقا و تغییرات در حافظه دستگاه اطلاعاتی نداریم.

TENAA همچنین فاش می‌کند که گلکسی A71 با قابلیت ۵G وزنی برابر ۶٫۵۲ اونس (۱۸۵ گرم) و اندازه‌ای معادل ۶٫۴۰×۲٫۹۷×۰٫۳۲ اینچ مکعب (۱۶۲٫۶×۷۵٫۵×۸٫۱ میلی‌متر مکعب) دارد که کمی کوچکتر از A71  با اندازه ۶٫۴۴×۲٫۹۹×۰٫۳۰ اینچ مکعبی (۱۶۳٫۶×۷۶×۷٫۷ میلی‌متر مکعبی) است. با این حال، ما در مورد اندازه صفحه نمایش، مکان قرارگیری دوربین یا طراحی کلی خارجی اطلاعات رسمی نداریم. این گوشی با اندروید ۱۰، رابط کاربری One UI سامسونگ، همراه با حسگر اثر انگشت زیر صفحه و شارژ سریع ارائه می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید