سرمایه‌گذاری ۱٫۱ میلیارد دلاری مایکروسافت در مکزیک - تکفارس 
سرمایه‌گذاری ۱٫۱ میلیارد دلاری مایکروسافت در مکزیک - تکفارس 
سرمایه‌گذاری ۱٫۱ میلیارد دلاری مایکروسافت در مکزیک - تکفارس 

سرمایه‌گذاری ۱٫۱ میلیارد دلاری مایکروسافت در مکزیک

فرزاد اسرافیلی
۳ اسفند ۱۳۹۸ - 18:33
سرمایه‌گذاری ۱٫۱ میلیارد دلاری مایکروسافت در مکزیک - تکفارس 

شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد در طی ۵ سال ۱٫۱ میلیارد دلار در مکزیک سرمایه‌گذاری کند. این سرمایه‌گذاری شامل یک منطقه مرکز داده ابری جدید در مکزیک است که خدمات ابری از جمله Microsoft Azure ،Office 365 ،Dynamics 365 و Platform Power را به مشتریان شرکت‌های بومی ارائه می‌دهد. همچنین در بخشی از این سرمایه‌گذاری، مایکروسافت با همکاری دانشگاه‌ها برنامه مهارت آموزی و آموزش را در نظر دارد تا بستر آموزشی برای مهارت‌های دیجیتالی ایجاد شود.

انریک پرزیرا، مدیر کل مایکروسافت در مکزیک گفت:

در دهه‌ای که در آن بدون شک تحول دیجیتالی فرصت‌ها و افق‌های جدیدی را باز خواهد کرد، اعتقاد ما بر این است که این سرمایه‌گذاری ۱٫۱ میلیارد دلاری بیانگر چگونگی وفاداری ما به تعهد خود در توسعه اجتماعی و اقتصادی مکزیک است. منطقه جدید مرکز داده در کشور ما خدمات هوشمندی را برای کمک به شرکت‌ها در نوآوری در صنایع خود ارائه می‌دهد. برنامه مهارت آموزی نه تنها به نفع مؤسسات دولتی، مشاغل و جامعه است، بلکه اهمیت مکزیک را به عنوان یک رهبر در بکارگیری هوش مصنوعی، ابر و سایر فن آوری‌ها در آمریکای لاتین نشان می‌دهد. در طی ۵ سال آینده ما روی این و سایر ابتکارات از جمله رویدادهایی برای پرورش نوآوری و مهارت برای توسعه دهندگان، استارتاپ‌ها و به طور کلی سازمان‌ها سرمایه گذاری خواهیم کرد. فقط یک آینده وجود دارد و آن آینده، آینده‌ای دیجیتالی خواهد بود. مکزیک از موقعیت خوبی برای کسب قدرت فن آوری‌های جدید برخوردار است و این کشور با همکاری مشترک با مایکروسافت، این آینده را به واقعیت تبدیل می‌کند.

این منطقه جدید مرکز داده در مکزیک به مشتریان بومی مایکروسافت کمک می‌کند تا شرایط لازم را برای ذخیره داده‌ها در مکزیک فراهم کنند. نهادهای بخش دولتی، سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های کوچک و متوسط در مکزیک از این توسعه بهره‌مند می‌شوند. با پیشرفت امروزی، مایکروسافت در ۵۷ منطقه ابری در ۲۲ کشور جهان زیرساخت ابری دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید