انویدیا نیز در رویداد MWC 2020 شرکت نخواهد کرد - تکفارس 
انویدیا نیز در رویداد MWC 2020 شرکت نخواهد کرد - تکفارس 
انویدیا نیز در رویداد MWC 2020 شرکت نخواهد کرد - تکفارس 

انویدیا نیز در رویداد MWC 2020 شرکت نخواهد کرد

مهرداد میرشاهی
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - 14:30
انویدیا نیز در رویداد MWC 2020 شرکت نخواهد کرد - تکفارس 

بزرگترین نمایشگاه تجاری موبایل در جهان، ضربه دیگری به خود دید؛ غول حوزه کارت‌های گرافیک یعنی انویدیا، یکی از اسپانسرهای کنفرانس، اخیراً اعلام کرده است که کارمندان خود را به کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ در بارسلونا به دلیل شیوع ویروس کرونا و صدمه احتمالی سلامت آن‌ها اعزام نخواهد کرد.

انویدیا چهارمین شرکتی‌ست که از حضور به صورت کلی یا جزئی در نمایشگاه MWC 2020 خودداری می‌کند. پیش از این، اریکسن (Ericsson)، الجی و ZTE نیز خبر از عدم شرکت در این رویداد داده بودند. انویدیا نخستین شرکت آمریکایی است که خبر از عدم حضور در این نمایشگاه داده است. با این حال، انویدیا یکی از اسپانسرهای این رویداد محسوب می‌شود که قرار بود با همکاری سازمان GSMA از ۱۰ جلسه و میزگرد درباره هوش مصنوعی میزبانی کند. همچنین برنامه‌ریزی شده بود که انویدیا وظیفه استقبال از بازدیدکنندگان « AI Edge Innovation Center» را بر عهده داشته باشد که «شرکت‌کنندگان را در نقطه اتصال هوش مصنوعی، ۵G و پردازش لبه»‌ قرار می‌دهد.

هنوز مشخص نیست که آیا این جلسات و غرفه‌ها در رویداد MWC امسال برگزار خواهد شد یا خیر اما عدم حضور کارمندان انویدیا در آن، لطمه زیادی به برگزاری هرچه بهتر آن می‌زند. از سوی دیگر، مشخص نیست که انویدیا برای این نمایشگاه چقدر هزینه کرده است.

در بخشی از بیانیه انویدیا آمده است که:

 ما مشتاقانه منتظر هستیم تا کارهای خود در زمینه هوش مصنوعی، ۵G و vRAN را با این صنعت به اشتراک بگذاریم. ما از عدم حضور در این نمایشگاه پشیمانیم اما معتقدیم که این تصمیم درستی است.

هنوز انویدیا و GSMA به طور مستقیم در خصوص این تصمیم و تبعات آن صحبت نکرده‌اند.

پیش از این مشخص شده بود که کوالکوم، لنوو، موتورولا، شیائومی، ویوو و هانر در نمایشگاه MWC 2020 حضور خواهند داشت اما آنطور که پیداست، MWC این دوره کاملاً با دوره‌های قبلی تفاوت خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید