حضور شرکت ال‌جی در کنفرانس MWC 2020 در پی شیوع بیماری کرونا لغو شد - تکفارس 
حضور شرکت ال‌جی در کنفرانس MWC 2020 در پی شیوع بیماری کرونا لغو شد - تکفارس 

حضور شرکت ال‌جی در کنفرانس MWC 2020 در پی شیوع بیماری کرونا لغو شد

مهرداد میرشاهی
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - 17:15
حضور شرکت ال‌جی در کنفرانس MWC 2020 در پی شیوع بیماری کرونا لغو شد - تکفارس 

از آنجایی که مدتی‌ست از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و این بیماری در حال همه‌گیر شدن است، جمع کردن مردم در یک مکان ایده بسیار بدی به نظر می‌رسد.

ال‌جی (LG) نیز از واقعیت فرار نکرده است و رسماً تائید کرد که دیگر در کنگره جهانی موبایل موسوم به MWC 2020 شرکت نخواهد کرد. این رویداد از تاریخ دوشنبه ۵ اسفند ماه (۲۴ فوریه) آغاز به کار خواهد کرد.

ال‌جی با انتشار بیانیه‌ای در این زمینه گفت:

شرکت ال‌جی الکترونیکس از نزدیک وضعیت را زیر نظر دارد و برروی وضعیت فعلی که به شیوع ویروس کرونا ارتباط دارد نیز نظارت می‌کند که اخیراً از سوی سازمان بهداشت جهانی به عنوان یک هشدار جهانی شناخته شد، چراکه شیوع این ویروس با سرعت در خارج از کشور چین نیز در حال گسترش است.

ال‌جی به خاطر تامین امنیت و سلامتی کارمندان خود، همکاران و مشتریانش تصمیم گرفته است تا از حضور و شرکت در نمایشگاه MWC 2020 که اواخر ماه جاری در بارسلونا برگزار می‌شود، انصراف دهد.

این تصمیم، خطر قرار گرفتن کارمندان ال‌جی در برابر این ویروس از طریق سفرهای بین‌المللی را به طور کامل از بین می‌برد؛ فعالیتی که با گسترش ویروس در سراسر جهان در شرکت ال‌جی نیز محدود شده است.

ال‌جی به جای حضور و شرکت در رویداد MWC 2020 به زودی رویدادهای دیگری برگزار خواهد کرد تا از محصولات خود برای سال ۲۰۲۰ میلادی خود رونمایی کند. ال‌جی الکترونیکس از کاربران خود و عموم مردم برای درک چنین شرایط سخت و دشواری سپاس‌گزار است.

ال‌جی تنها شرکتی نیست که به این تهدید پاسخ می‌دهد. پیش از این شرکت ZTE نیز خبر از لغو رویداد عرضه خود داد و تنها غرفه خود را برای این مراسم برپا خواهد کرد.

سازمان GMA به حاضران اطمینان داده است که اقدامات مناسب جهت ایمن نگه داشتن کاربران حتماً انجام خواهد شد. این موارد شامل تمیز کردن، ضدعفونی کردن، اقدامات بهداشتی قبلی، از جمله پیشنهاد «عدم دست دادن به یکدیگر»، تعویض میکروفن بین سخنرانی سخنرانان و یادآوری توصیه‌های بهداشتی به شرکت‌کنندگان می‌شود. همچنین این سازمان تاکید می‌کند که کسانی که مایل به حضور در این رویداد هستند حتماً از ماسک استفاده کنند و برای شرکت در آن، زودتر از موعد برگزاری به اسپانیا سفر کنند تا در اسرع وقت در قرنطینه نگهداری شوند تا اگر مریض باشند، اقدامات لازم صورت گیرد.

به نظر می‌رسد که به زودی شاهد اعلان خبر عدم حضور برخی دیگر از شرکت‌ها در این رویداد نیز باشیم هرچند همه برگزارکنندگان و مسئولان رویداد سالانه MWC تلاش دارند تا این دوره با امنیت کامل برگزار شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید