احتمالاً مایکروسافت ۳۶۵، اشتراک ویندوز ۱۰ را نیز در خود جای خواهد داد - تکفارس 
احتمالاً مایکروسافت ۳۶۵، اشتراک ویندوز ۱۰ را نیز در خود جای خواهد داد - تکفارس 
احتمالاً مایکروسافت ۳۶۵، اشتراک ویندوز ۱۰ را نیز در خود جای خواهد داد - تکفارس 

احتمالاً مایکروسافت ۳۶۵، اشتراک ویندوز ۱۰ را نیز در خود جای خواهد داد

مسلم رفیعی
۶ دی ۱۳۹۸ - 11:34
احتمالاً مایکروسافت ۳۶۵، اشتراک ویندوز ۱۰ را نیز در خود جای خواهد داد - تکفارس 

مایکروسافت به‌طور فزاینده‌ای در مورد ارائه مجموعه‌ای از برنامه‌ها و خدمات به مصرف‌کنندگان در قالب بسته Microsoft 365 for Consumers جدی است. طبق گفته خبرگزاری ZDNet، این بسته شامل محصولات Office 365 Personal و Home بدون ویندوز ۱۰ بوده، اما Teams for Life را در بر می‌گیرد (نسخه مصرف‌کننده Teams و احتمالاً یک ابزار جهت مدیریت گذرواژه‌ها). اکنون شایعه جدیدی از جانب WindowsUnited پدیدار شده‌ که می‌گوید، ممکن است این سرویس اشتراکی در واقع ویندوز ۱۰ را نیز در بر گیرد.

ما یک تأییدیه را از جانب یک منبع قابل‌اعتماد که با این موضوع آشنا است، دریافت کرده‌ایم. مایکروسافت ۳۶۵ در واقع نسخه مصرف‌کننده ویندوز ۱۰ را در بر می‌گیرد.

این موضوع به این معنا نیست که هر خریدار رایانه‌های شخصی مجبور است تا جهت استفاده از ویندوز خود، یک مبلغ ماهانه را به مایکروسافت پرداخت کند (هرچند که این دقیقاً همان چیزی است که کاربران Office 365 باید انجام دهند). با توجه به گفته‌های WindowsUnited، این اشتراک قابلیت‌های ویژه ویندوز ۱۰ را در بر می‌گیرد؛ ویژگی‌هایی که در نسخه‌های معمولی این سیستم‌عامل موجود نیستند. این موضوع به به این معنی است که این محصول در واقع یک محصول دارای ارزش افزوده بوده و فقط یک نسخه پایه‌ای از ویندوز ۱۰ نیست.

البته مایکروسافت می‌تواند با انتقال ویژگی‌های عمومی این سیستم‌عامل به نسخه‌های ویژه، بسته‌های اشتراکی را ایجاد کند و یا اینکه تبلیغات را در نسخه‌های عادی ویندوز ۱۰ جای دهد تا اینکه کاربران مجبور شوند که اشتراک مایکروسافت ۳۶۵ را خریداری کنند.

ما پیش‌تر شنیده‌ایم که انتظار نمی‌رود این محصول به‌زودی روانه بازار شود، ZDNet انتظار دارد که این بسته در تابستان ۲۰۲۰ روانه بازار شود. در ابتدا انتظار می‌رفت که این بسته در تابستان امسال عرضه شود. درک مزیت اضافی مایکروسافت ۳۶۵ نسبت به ارزش بسیار زیاد Office 365 for Home؛ که فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی OneDrive را برای حداکثر ۵ نفر و همچنین برای تمامی برنامه‌های اصلی آفیس ارائه می‌دهد، مشکل است. با این حال، مایکروسافت مشغول ادغام برنامه‌های مختلف خود با یکدیگر بوده، و ما امیدواریم که ردموندی‌ها تجربه کاربران ویندوز ۱۰ را کاهش ندهند تا آن‌ها را مجبور به خرید اشتراک‌ها کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید