نشان تجاری ماشین جدید تسلا ثبت شد - تکفارس 
نشان تجاری ماشین جدید تسلا ثبت شد - تکفارس 
نشان تجاری ماشین جدید تسلا ثبت شد - تکفارس 

نشان تجاری ماشین جدید تسلا ثبت شد

مسلم رفیعی
۲۴ آبان ۱۳۹۸ - 13:15
نشان تجاری ماشین جدید تسلا ثبت شد - تکفارس 

مثل بسیاری از شما، ما هم فکر می‌کنیم که واژه سایبر (cyber) نیاز دارد تا به واژه دیگری تبدیل شود؛ تا آن را نسبت به دهه ۱۹۹۰ و شرکت‌های دات‌ کامی، جالب‌تر و آینده‌نگر نماید. با توجه به گزارشی که روز پنجشنبه توسط Teslarati منتشرشده، به نظر می‌رسد که ایلان ماسک در زمینه بازگردانی آن روزهای تاریک روحیه چندانی ندارد، چراکه این شرکت، نشان تجاری Cybertruck را پیش از پرده‌برداری از این محصول در تاریخ ۳۰ آبان (۲۱ نوامبر)، ثبت کرده‌ است.

در این گزارش آمده است که یکی از کاربران انجمن TeslaMotorClub به نام GenSao، به اسنادی در سیستم جستجوی الکترونیکی علائم تجاری (TESS) اداره اختراعات و نشان‌های تجاری آمریکا (USPTO) اشاره‌کرده، که نه‌تنها علامت تجاری «Cybertruck» بلکه یک نشان «Cybrtrk» نامتعارف به همراه یک لوگوی عجیب‌وغریب را نشان می‌دهد.

این اسناد همگی در یک روز تکمیل‌شده‌اند؛ یعنی ۱۵ آبان ۱۳۹۸ (۶ نوامبر ۲۰۱۹). به نظر می‌رسد که تسلا فعلاً قصد پنهان‌سازی ایده‌های خود را دارد.  ما احساس می‌کنیم که این شرکت هنوز نامی برای این محصول انتخاب نکرده و این کار به احتمال زیاد تا چند هفته قبل از عرضه این محصول صورت نخواهد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید