تلاش جدید سامسونگ جهت فروش بیشتر محصولات خود - تکفارس 
تلاش جدید سامسونگ جهت فروش بیشتر محصولات خود - تکفارس 
تلاش جدید سامسونگ جهت فروش بیشتر محصولات خود - تکفارس 

تلاش جدید سامسونگ جهت فروش بیشتر محصولات خود

مسلم رفیعی
۲۴ آبان ۱۳۹۸ - 10:45
تلاش جدید سامسونگ جهت فروش بیشتر محصولات خود - تکفارس 

حال که دیزنی پلاس (Disney+) شروع به‌کار کرده، طرفداران فیلم‌های جنگ ستارگان به تماشای این فیلم‌ها و The Mandalorian پرداخته و شمشیرهای لیزری خود را بیرون کشیده‌اند. با پخش سینمایی Star Wars: The Rise of Skywalker در ماه آینده، منطقی است که باعث می‌شود که هر دو نوع Galaxy (یکی به‌معنای سیاره و دیگری به‌ معنای دستگاه‌های گلکسی شرکت سامسونگ) با یکدیگر ترکیب شوند. در اینجا ما یک سیاره بسیار دور و همچنین تلفن‌های بی‌سیم گلکسی شرکت سامسونگ را داریم.

سامسونگ همکاری تعطیلاتی خود با شرکت Lucasfilms را اعلام کرد، که این موضوع شامل یک ویدیو در مورد سگی است که شبیه به شخصیت Chewbacca فیلم‌های جنگ ستارگان است. این ویدیو که مطمئناً به‌عنوان یک تبلیغ تجاری ۶۰ ثانیه‌ای در طول ایام تعطیلات نمایش داده خواهد شد، چندین گوشی موبایل گلکسی شرکت سامسونگ، یک طرح کمدی مشابه سریال‌های کمدی و همچنین یک مرجع اشاره مخفی به فیلم جنگ ستارگان را در خود جای‌داده است و در آن، یک پسر جوان سعی دارد تا پدر خویش را راضی به نجات سگ Chewbacca نماید. پدر از انجام این کار امتناع ورزیده و پسر جوان نیز سعی می‌کند که با ارسال یک پیام ناآگاهانه به دستگاه گلکسی تب اس ۶ پدر خویش، وی را راضی نماید. پسر جوان خیلی به آن سگ علاقه داشته و حتی یک عکس از آن را نیز بر روی ساعت Galaxy Watch Active 2 خود دارد. پدر تسلیم‌شده و سعی می‌کند که این کار را انجام دهد، اما می‌فهمد که خیلی دیر شده و یک خانواده دیگر در حال به‌دست آوردن Chewy هستند. این خانواده یک حیوان دیگر نیز دارند که شبیه به شخصیت متفاوتی از فیلم‌های جنگ ستارگان بوده و ما فرض می‌کنیم که این حیوان تبدیل به حیوان خانگی جدید این کودک می‌شود.

سامسونگ می‌گوید که داستان این فیلم مربوط به یک خانواده است که در راه تحقق رؤیاهای خود، سعی در استفاده از ارتباطات یکپارچه دستگاه‌های گلکسی دارند. با استفاده از اکو سیستم یکپارچه در گلکسی نوت ۱۰، گلکسی نوت ۱۰ پلاس، Watch Active2 و گلکسی تب اس ۶، فیلم به ما می‌گوید که چیزهای شگفت‌انگیز ممکن هستند. استفان چوی (Stephanie Choi)، معاون ارشد و مدیر بازاریابی بخش موبایلی شرکت سامسونگ الکترونیکس می‌گوید:

محصولات گلکسی سامسونگ برای پیگیری احساسات کاربران طراحی‌شده‌ و طرفداران فیلم‌های جنگ ستارگان نیز احساسی‌‌ترین آن‌ها هستند. ما همیشه به‌ دنبال راه‌های جدیدی برای تعدیل تجربه موبایلی هستیم و با فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker که در آذرماه (دسامبر) بر روی پرده سینماها می‌رود، ما این موضوع را بهترین فرصت برای گرد هم آوردن بهترین دستگاه‌های گلکسی، به‌ همراه بهترین داستان در کهکشان دانستیم.

همچنین سامسونگ با گفتن اینکه تا زمانی که این همکاری ادامه داشته باشد این ویدیو فقط ذره‌ای از یک کوه‌ یخ است، طرفداران فیلم‌های جنگ ستارگان را به وجد آورد. همان‌طور که ما به برنامه افتتاحیه Star Wars: The Rise of Skywalker در ماه آینده نزدیک می‌شویم، این شرکت می‌گوید که طرفداران کهکشان و دستگاه‌های گلکسی، هر دو می‌توانند انتظار هیجان بیشتری را داشته باشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید