ظرفیت باتری دو گوشی گلکسی S11 و گلکسی S11e فاش شد - تکفارس 
ظرفیت باتری دو گوشی گلکسی S11 و گلکسی S11e فاش شد - تکفارس 
ظرفیت باتری دو گوشی گلکسی S11 و گلکسی S11e فاش شد - تکفارس 

ظرفیت باتری دو گوشی گلکسی S11 و گلکسی S11e فاش شد

سید محمد معلمی
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - 16:32
ظرفیت باتری دو گوشی گلکسی S11 و گلکسی S11e فاش شد - تکفارس 

۲۰۲۰ سال بسیار پرمشغله‌ای برای سامسونگ خواهد بود زیرا می‌خواهد از محصولات بی‌شماری رونمایی کند ولی پیش از همه، احتمال معرفی از موبایل‌های سری گلکسی اس ۱۱ در سه‌ماهه اول بیشتر است.

علی‌رغم اینکه هنوز اطلاعات مهم و زیادی در مورد این خط تولید نداریم ولی به تازگی ظرفیت باتری دو مدل گلکسی اس ۱۱ و گلکسی S11e فاش شده است. بر این اساس، دو گوشی نامبرده به ترتیب دارای منبع نیروی ۴۳۰۰ و ۴۰۰۰ میلی‌آمپری خواهند بود. اگر این اتفاق رخ دهد، باتری به کار رفته در گلکسی اس ۱۱ به اندازه باتری گلکسی نوت ۱۰ پلاس ظرفیت خواهد داشت و در مقایسه با نمونه به کار رفته در گلکسی اس ۱۰ پلاس به میزان ۱۱۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت با افزایش ظرفیت روبه‌رو خواهد بود. در دیگر مدل هم تقریباً همین اتفاق رخ خواهد داد یعنی گلکسی S11e هم از باتری قدرتمندتری نسبت به باتری گلکسی S10e استفاده خواهد کرد.

گفته می‌شود که گوشی‌های سری گلکسی اس ۱۱ سامسونگ از لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهند برد که با لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی موجود در دستگاه تازه معرفی شده شیائومی می نوت ۱۰ (Xiaomi Mi Note 10) تفاوت زیادی خواهد داشت. همچنین، برخی شایعات مدعی شده‌اند که خانواده بعدی پرچمداران سامسونگ امتیازات تازه‌ای در زمینه دوربین گوشی‌های هوشمند به ثبت خواهند رساند.

همین‌طور، انتظار می‌رود گلکسی اس ۱۱ از نمایشگری با نسبت بدنه به تصویر ۲۰:۹ استفاده کند تا از نسبت بدنه به تصویر ۱۹:۹ گلکسی اس ۱۰ کمی بیشتر باشد و صفحه نمایش آن با نمونه موجود در گلکسی A70 و گلکسی A80 برابری کند.

در پایان اشاره کنیم که انتظار داریم خانواده گلکسی اس ۱۱ سری بعدی پرچمداران سامسونگ باشند که در نیمه اول سال ۲۰۲۰ معرفی خواهند شد و طبیعتاً بازار انتشار شایعات در مورد آنها بسیار داغ است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید