بازطراحی در سیستم‌عامل مک، Play My Emails و سایر ویژگی‌های جدید Outlook - تکفارس 
بازطراحی در سیستم‌عامل مک، Play My Emails و سایر ویژگی‌های جدید Outlook - تکفارس 
بازطراحی در سیستم‌عامل مک، Play My Emails و سایر ویژگی‌های جدید Outlook - تکفارس 

بازطراحی در سیستم‌عامل مک، Play My Emails و سایر ویژگی‌های جدید Outlook

مسلم رفیعی
۱۵ آبان ۱۳۹۸ - 12:23
بازطراحی در سیستم‌عامل مک، Play My Emails و سایر ویژگی‌های جدید Outlook - تکفارس 

۱۳ آبان (۴ نوامبر) اولین روز کنفرانس Ignite مایکروسافت در اورلاندو بود و در آن تعدادی از بهبودهای جدید در حوزه Office 365 معرفی شدند. بزرگ‌ترین فهرست ویژگی‌های جدید، مربوط به Outlook بود.

اول‌از‌همه اینکه، Outlook برای مک بازطراحی شده و این برنامه همچنین با استفاده از ابزارهای جدیدی به شما کمک می‌کند تا روز خود را سازماندهی کنید. این ابزارها شامل پاسخ‌های ایمیلی می‌شوند که می‌توانند بر اساس ترجیحات شما صورت گیرند، جستجوهای پیشنهادی و ارتباط با سایر اپلیکیشن‌های آفیسی نیز جزء این ابزارها خواهند بود. مایکروسافت می‌گوید که این نسخه نیز هماند سایر نسخه‌های دیگر این نرم‌افزار همگام‌سازی خواهد شد.

اپلیکیشن‌های موبایلی Outlook نیز پیشرفت فراوانی را تجربه کرده‌اند. خصوصیاتی مثل Meeting Insights ،Up Next و موقعیت‌های استنباطی، همگی تا قبل از پایان سال جاری میلادی عرضه خواهند شد. در iOS نیز قابلیت جدیدی به نام Play My Emails وجود دارد که اکنون در دسترس قرار دارد. این ویژگی می‌تواند ایمیل‌ها و تغییرات روز شما را بخواهند، این ویژگی یک قابلیت عالی برای مسافران است. یک ویژگی امنیتی جدید نیز وجود دارد که اگر دستگاه شما قفل باشد، اعلان‌های ایمیل شما را رمزگذاری می‌نماید. زمانی که دستگاه را باز کردید، آنگاه می‌توانید این اعلان‌ها را مشاهده کنید.

قابلیت Coming Soon نیز به نسخه ویندوزی Outlook بازمی‌گردد، بنابراین شما قادر خواهید بود که پیش‌نمایش ویژگی‌های جدید را مشاهده کنید. این موارد نیز شامل تعدادی از ویژگی‌ها مانند جابجایی Search به بالای پنجره و همچنین بهبودهای دیگر مانند هوشمندی و ایمیل‌های پیشنهادی می‌شوند.

مایکروسافت مدتی پیش، Ideas را برای Word معرفی کرد و پیش‌نمایش آن نیز در Office 365 برای کاربران تجاری در حال عرضه است. این قابلیت، ایده‌هایی را برای شما جهت تمیز کردن املاء، دستور زبان و اصلاح سبک نگارشی، فراهم خواهد کرد.

البته ویژگی‌های هوش مصنوعی جدیدی نیز وجود دارند. در اکسل، شما هم‌اکنون می‌توانید پرسش‌نامه‌های طبیعی را ایجاد کنید؛ یعنی درست همانند صحبت با یک شخص حقیقی، می‌توانید از داده‌های خود پرس‌وجو کنید. این ویژگی در حال حاضر برای کاربران Office Insider در دسترس قرار دارد. همچنین الگو نویسی نیز در اکسل گنجانده خواهد شد؛ که این ویژگی نیز به شما اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های خود را در قالب یک الگو ثبت کرده و سپس آن را در Power Automate ادغام کنید. Office Scripting تا پایان سال جاری میلادی در حالت پیش‌نمایش خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید