تم تاریک جیمیل برای اندروید ۱۰ و iOS 13 ارائه شد - تکفارس 
تم تاریک جیمیل برای اندروید ۱۰ و iOS 13 ارائه شد - تکفارس 
تم تاریک جیمیل برای اندروید ۱۰ و iOS 13 ارائه شد - تکفارس 

تم تاریک جیمیل برای اندروید ۱۰ و iOS 13 ارائه شد

بهنام خدابخشی
۸ آبان ۱۳۹۸ - 15:59
تم تاریک جیمیل برای اندروید 10 و iOS 13 ارائه شد

امروز کمپانی گوگل یک تم تاریک برای اپلیکیشن جیمیل در اندروید ۱۰ و iOS 13 ارائه نمود، بنابراین اگر شما نیز از کاربران یکی از این دو سیستم‌عامل هستید می‌توانید تم تاریک را در اپلیکیشن جیمیل فعال نمایید.

بر اساس مواردی که ذکر شد، گویا ارائه‌ی این قابلیت برای اپلیکیشن جیمیل به صورت فاز بندی شده می‌باشد، به عبارت دیگر تمامی کاربران جیمیل در سیستم‌عامل‌های اندروید ۱۰ و iOS 13 نمی‌توانند همین امروز این قابلیت را دریافت نمایند. هرگز نا امید نشوید، زیرا کمپانی گوگل قطعا طی چند هفته‌ی آینده این قابلیت را برای تمامی کاربران سیستم‌عامل‌های مذکور در سراسر کشورها و تمامی اپراتورها ارائه خواهد کرد.

به منظور فعال کردن تم تاریک اپلیکیشن جیمیل در اندروید ۱۰ تنها کافیست بر روی منوی همبرگری موجود در گوشه‌ی سمت چپ بالا کلیک کنید و سپس مسیر Settings> General settings> Theme>Dark را دنبال نمایید.

فعال کردن تم تاریک در iOS 13 بسیار راحت‌تر از اندروید ۱۰ می‌باشد، لازم نیست کار زیادی انجام دهید تا حالت تاریک برای آیفون شما در حالت تاریک نمایش داده شود، تنها کافیست حالت تاریک سیستمی را برای کل دستگاه فعال نمایید تا اپلیکیشن جیمیل نیز به طور خودکار به حالت تاریک برای شما نمایش داده شود. به هر حال اگر بخواهید به صورت دستی این تم را برای اپلیکیشن جیمیل فعال نمایید، باید ابتدا وارد Settings جیمیل شده و سپس گزینه‌ی Theme را انتخاب نمایید، در نهایت لازم است تا از میان گزینه‌های پیش رو بر روی Dark کلیک کنید.

به طورکلی اکنون نمی‌دانیم که آیا گوگل قصد دارید این قابلیت را برای کاربران سیستم‌عامل اندروید ۹ پای معرفی نماید با خیر ولی حدس می‌زنیم که کاربران اندروید ۹ نیز به زودی قادر خواهند بود تا از حالت تاریک این اپلیکیشن استفاده نمایند ولی ممکن است کمی طول بکشد تا این ویژگی را برای دستگاه خود دریافت نمایند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید