الکسا از زبان اسپانیایی پشتیبانی می‌کند - تکفارس 
الکسا از زبان اسپانیایی پشتیبانی می‌کند - تکفارس 
الکسا از زبان اسپانیایی پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

الکسا از زبان اسپانیایی پشتیبانی می‌کند

امیر عسگری
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - 19:00
الکسا از زبان اسپانیایی پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

آمازون حالت چند زبانه را به الکسا اضافه کرده است که به کاربران ساکن آمریکا این اجازه را می‌دهد تا با زبان اسپانیایی با دستگاه الکسای خود صحبت کنند. الکسا قادر خواهد بود تا بر اساس زبانی که از آن درخواست شده است با زبان انگلیسی یا اسپانیایی به آن پاسخ دهد.

این شرکت ماه گذشته در رویداد اکو این حالت جدید را معرفی کرد و حالا برخی از زبان‌ها را در کشورهای مختلف جفت کرده است.  اکنون علاوه بر کاربران ساکن آمریکا، در هند نیز کاربران می‌توانند همزمان به زبان هندی و انگلیسی با دستگاه صحبت کنند. ضمن اینکه این قابلیت در کانادا برای زبان فرانسوی و انگلیسی نیز در دسترس است.

حالت چند زبانه به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت زبان را تغییر بدهند و این موضوع در خانواده‌هایی که برخی اعضای آن دو زبانه هستند بسیار کاربردی است.

آمازون در بیانیه خود اعلام کرده:

با وجود میلیاردها نفر در سرتاسر دنیا که به بیش از یک زبان صحبت می‌کنند باعث می‌شود تا شاهد حضور چند زبان در یک خانه باشیم.

این شرکت در ماه آپریل کیت مهارت‌های آمازون را برای خلق مهارت‌های زبان اسپانیایی ایجاد کرد و حالا مشتریان می‌توانند آنها را از فروشگاه مهارت‌های آمریکا تهیه کنند.

این ویژگی به ویژه در آمریکا که زبان اسپانیایی دومین زبان پرکاربرد در آن است بسیار کاربردی است. با این حال آمازون کمی دیر تصمیم به این کار گرفته است، چرا که گوگل از سال ۲۰۱۸ و سیری برای چند سال است که از حالت چند زبانه پشتیبانی می‌کنند. با این حال هیچ وقت برای یادگیری زبان جدید دیر نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید