اولین نسخه‌ی بروزرسانی Microsoft Edge Beta منتشر شد - تکفارس 
اولین نسخه‌ی بروزرسانی Microsoft Edge Beta منتشر شد - تکفارس 
اولین نسخه‌ی بروزرسانی Microsoft Edge Beta منتشر شد - تکفارس 

اولین نسخه‌ی بروزرسانی Microsoft Edge Beta منتشر شد

بهنام خدابخشی
۵ مهر ۱۳۹۸ - 13:14
Microsoft Edge Beta

ماه گذشته‌ی میلادی، کمپانی مایکروسافت نسخه‌ی آزمایشی مرورگر Edge مبتنی بر Chromium را منتشر نمود ولی این‌بار تصمیم دارد تا مشکلات ناشی از ساخت‌های Canary و Dev برای این مرورگر اتفاق نیوفتد. کمپانی مایکروسافت در مورد این مرورگر خاطرنشان کرد که در طی یک دوره‎‌ی شش هفته‌ای قرار است نسخه‌ی بتای مرورگر Edge عرضه گردد و اکنون اولین نسخه‌ی آزمایشی آن منتشر شد.

آخرین بروزرسانی نسخه‌ی آزمایشی مرورگر Microsoft Edge، ورژن آن را به v78.0.276.8 سوق می‌دهد و میزان عملکرد و کارایی‌های جدیدی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. قابلیت‌های جدید شامل مواردی است که در شاخه‌های Canary و Dev مانند تست پیشگیری، بروزرسانی گزینه‌های ورود به سیستم و همگام‌سازی مورد آزمایش قرار گرفته‌اند.

بروزرسانی جدید به صورت خودکار بارگیری می‌شود اما اگر می‌خواهید هرچه سریع‌تر به آن دسترسی پیدا کنید می‌توانید وارد مسیر Help and Feedback>About Microsoft Edge شوید و بروزرسانی‌های دستی را بررسی نمایید. در صورتی که تصمیم دارید تا نسخه‌ی آزمایشی مرورگر Microsoft Edge را اکنون آزمایش کنید، می‌توانید از طریق وب‌سایت Microsoft Edge Insider نیز اقدام به دانلود این مرورگر نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید