خداحافظی با استوری‌های گروهی در فیسبوک - تکفارس 
خداحافظی با استوری‌های گروهی در فیسبوک - تکفارس 
خداحافظی با استوری‌های گروهی در فیسبوک - تکفارس 

خداحافظی با استوری‌های گروهی در فیسبوک

سجاد اسدی
۱ مهر ۱۳۹۸ - 14:05
خداحافظی با استوری‌های گروهی در فیسبوک - تکفارس 

فیسبوک قرار است تا یک ویژگی دیگر که البته تا حد انتظار این شرکت از آن استقبال نشده است را کنار بگذارد: استوری‌های گروهی.

این قابلیت به مدیران گروه‌های فیسبوک و کاربران این گروه‌ها اجازه می‌داد تا تصاویر و ویدیوهایی را ارسال کنند که پس از ۲۴ ساعت پاک می‌شوند.

براساس گزارشات، این ویژگی که در دسامبر به فیسبوک اضافه شد با تایید سران این شرکت قرار است تا از میان قابلیت‌های در دسترس کنار گذاشته شود. نکته دیگر این است که نه تنها کاربران از این پس قادر نخواهند بود استوری‌های گروهی را به اشتراک بگذارند، بلکه تمامی‌ استوری‌های به اشتراک گذاشته شده نیز تا روز پنجشنبه در دسترس بوده و پس از آن پاک می‌شوند.

فیسبوک درباره حذف این ویژگی گفت:

دلیل حذف قابلیت استوری گروهی این است که همیشه در تلاشیم تا بتوانیم ارتباط میان مردم را از راه‌های جذابی فراهم کنیم. همچنین همیشه به دنبال راه‌هایی هستیم تا بتوانیم تجربه کاربران از فیسبوک را بهبود ببخشیم.

هرچند ویژگی مشابهی برای کاربران فیسبوک در دسترس خواهد بود که فعالیت آن نیز لغو نخواهد شد. به هر حال کاربران همچنان می‌توانند در پروفایل‌های خود پست‌هایی را ارسال کنند که تنها یک روز روی صفحه‌هایشان باقی می‌ماند. طبق آمارهای ارائه شده توسط فیسبوک، ۱٫۴ میلیارد کاربرد در حال حاضر به صورت ماهانه از گروه‌های فیسبوک استفاده می‌کنند. هرچند این شبکه اجتماعی اعلام نکرد که میزان استفاده کنندگان از استوری‌های گروهی چقدر است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید