ساعت Pro Trek PRT-B50 کاسیو برای افراد ارزان پسند عرضه می‌شود - تکفارس 
ساعت Pro Trek PRT-B50 کاسیو برای افراد ارزان پسند عرضه می‌شود - تکفارس 
ساعت Pro Trek PRT-B50 کاسیو برای افراد ارزان پسند عرضه می‌شود - تکفارس 

ساعت Pro Trek PRT-B50 کاسیو برای افراد ارزان پسند عرضه می‌شود

رضا حسینی
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - 08:00
ساعت Pro Trek PRT-B50

ساعت Pro Trek PRT-B50 محصول جدیدی از شرکت کاسیو است که به زودی به بازار خواهد آمد. برای آگاهی از مشخصات این ساعت هوشمند جدید با ما همراه باشید.

ساعت Pro Trek PRT-B50 به عنوان یک ساعت هوشمند میان رده معرفی شده است و به همین دلیل از قیمت پایین‌تری نسبت به سایر ساعت‌های دیجیتال کاسیو برخوردار خواهد بود. کسانی که با محصولات کاسیو آشنایی دارند به احتمال فراوان نام ساعت‌های هوشمند سری Pro Trek این شرکت را شنیده‌اند. این دسته از ساعت‌های هوشمند با وجود امکانات مناسبی که در دل خود جای داده‌اند و ظاهر جذابی که دارند از قیمت نسبتا بالایی برخوردار بوده و شاید امکان خرید آن‌ها برای برخی از مشتریان بالقوه وجود نداشته باشد.

از همین رو شرکت کاسیو تصمیم گرفته است تا مجموعه‌ی جدیدی از ساعت‌های هوشمند را تولید کند و آن‌ها را به مخاطبان خود معرفی نماید. مجموعه‌ای که ساعت Pro Trek PRT-B50 نخستین عضو آن لقب خواهد گرفت. اعضای این مجموعه‌ی جدید از قیمت پایین‌تری نسبت به اعضای سابق سری Pro Trek برخوردارند و از همین رو طیف گسترده‌تری از مشتریان قادر به خرید آن‌ها خواهند بود. به تازگی از سه مدل مختلف این ساعت هوشمند جدید رونمایی شده است. مدل‌هایی که تنها در برخی از جزییات با یکدیگر متفاوت بوده و کم و بیش از قابلیت‌های مشترکی بهره می‌برند.

تمام مدل‌های معرفی شده از ساعت هوشمند جدید کاسیو از قابلیت اتصال به اپلیکیشن Pro Trek، که به عنوان اپلیکیشن اختصاصی ساعت‌های هوشمند کاسیو شناخته می‌شود، برخوردارند و از وجود تکنولوژی سنسور چهارگانه بهره می‌برند.

ساعت Pro Trek PRT-B50

ساعت Pro Trek PRT-B50 به سه سنسور مجزا مجهز است که به کمک آن‌ها قادر خواهد بود در قالب یک قطب نما، ابزار سنجش فشار هوا، ابزار سنجش ارتفاع و یک ابزار حرارت سنج عمل کند. علاوه بر آن سنسورهای سه گانه‌ی یاد شده به ساعت هوشمند کاسیو این امکان را می‌دهند تا بتواند به عنوان یک شتاب سنج عمل کند و تعداد گام‌های صاحب ساعت را بشمارد.

علاوه بر امکاناتی که به آن‌ها اشاره شد هر سه مدل معرفی شده از ساعت Pro Trek PRT-B50 کاسیو قابلیت اتصال به گوشی موبایل را نیز خواهند داشت. این امر مانند بسیاری از ساعت‌های هوشمند مشابه از طریق قابلیت ارتباطی بلوتوث امکان‌پذیر خواهد بود. برای برقراری ارتباط میان ساعت هوشمند کاسیو با یک گوشی موبایل باید حتما اپلیکیشن Pro Trek روی گوشی مورد نظر نصب شده باشد.

مدل‌های جدید ساعت هوشمند کاسیو علاوه بر برخورداری از امکان ارتباط با گوشی موبایل صاحبان خود به قابلیت‌های کاربردی دیگری نظیر سنجش میزان کالری مصرف شده توسط آن‌ها، نشانگر مکان و قابلیت تنظیم خودکار ارتفاع و زمان نیز مجهز خواهند بود. ضمن آن‌ که امکان شخصی‌سازی صفحه نمایش این ساعت‌ها نیز برای کاربران وجود دارد.

به کمک ساعت Pro Trek PRT-B50 کاسیو می‌توان از زمان‌ سایر نقاط جهان باخبر شد. به گونه‌ای که توسط این ساعت می‌توان زمان ۳۹ شهر مختلف جهان را به همراه مبدا اصلی زمان یعنی گرینویچ مشاهده کرد.

ساعت Pro Trek PRT-B50

افرادی که به انجام ورزش‌های مختلف می‌پردازند شاید نیاز به استفاده از دو کرونومتر یا گام‌شمار به شکل هم زمان داشته باشند. امکانی که ساعت هوشمند کاسیو می‌تواند آن را دراختیار آن‌ها قرار دهد. علاوه بر آن ساعت جدید کاسیو از وجود نور ال ای دی نیز بهره می‌برد و به یک تقویم کاربردی برای آگاهی از روزهای هفته نیز مجهز است.

یکی دیگر از قابلیت‌های مناسب این ساعت هوشمند میزان مقاومت آن در برابر آب است. بنابر تایید شرکت کاسیو تمام مدل‌های موجود از ساعت Pro Trek PRT-B50 تا حدود صد متر در برابر آب مقاوم خواهند بود. ضمن آن که این ساعت هوشمند از اعداد و ارقام فارسی یا عربی هم پشتیبانی می‌کند. قابلیتی که می‌تواند یک نکته‌ی مثبت قلمداد شود. به این دلیل که برخی از ساعت‌های هوشمند تنها قادر به نمایش اعداد انگلیسی یا در مواردی اعداد و ارقام لاتین هستند و شاید چندان مورد پسند کاربران شرقی نباشند.

ساعت هوشمند جدید کاسیو از وجود یک قاب بزرگ چرخشی بهره می‌برد و به راحتی روی دست کاربران خود محکم می‌شود. در مجموع این محصول از لحاظ ارگونومی نیز قابل قبول جلوه می‌کند. بنابر تایید شرکت کاسیو تمام سه مدلی که به تازگی از ساعت Pro Trek PRT-B50 به صورت رسمی معرفی شده‌اند در پاییز امسال با قیمتی معادل ۲۰۰ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت. همچنین این ساعت‌ها در سه رنگ سیاه، آبی و نارنجی قابل انتخاب خواهند بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید