رویداد جدید استخدامی شرکت آمازون - تکفارس 
رویداد جدید استخدامی شرکت آمازون - تکفارس 
رویداد جدید استخدامی شرکت آمازون - تکفارس 

رویداد جدید استخدامی شرکت آمازون

سجاد اسدی
۱۹ شهریور ۱۳۹۸ - 16:32
رویداد جدید استخدامی شرکت آمازون - تکفارس 

آمازون همیشه فکرهای بزرگی در سر دارد و حالا قرار است تا برنامه استخدامی‌ جدید و بزرگی را عملی کند.

بزرگترین شرکت تجاری اینترنتی جهان اعلام کرده که قرار است تا یک رویداد استخدامی را در روزی تحت نام “روز مشاغل آمازون” در ۱۷ سپتامبر برپا کند. این رویداد استخدام در شش شهر آمریکا به وقوع می‌پیوندد و بیش از ۳۰ هزار شغل تمام وقت و پاره وقت در دسترس متقاضیان خواهد بود. آمازون همچنین اعلام کرد که بنا دارد تا از این طریق نیاز خود به هزاران کارگر فصلی را برای کار در تعطیلات برطرف کند. این رویداد در آرلینگتون، ویرجینیا، ناشویل، بوستون، شیکاگو، دالاس و زادگاه آمازون یعنی سیاتل برقرار می‌باشد.

این برنامه همچنین راهی برای آمازون است تا بسته‌های حقوقی و مزایای کاری خود را به نمایش بگذارد که شامل حداقل ۱۵ دلار دستمزد و حداکثر ۲۰ هفته مرخصی والدین می‌باشد. این حرکت آمازون شاید پاسخی باشد به انتقاد‌های شدید به این شرکت به دلیل بدرفتاری با کارمندان خود و تحت فشار قرار دادن رانندگان پیک برای انجام کار با سرعت بیشتر.

همچنین باید به این نکته توجه داشت که آمازون در شرایطی اقدام به برگزاری رویداد استخدامی‌ خود کرده است که اوضاع بیکاری تاریخی بوده و بسیار وخیم است. آمازون که در سال ۱۹۹۴ تاسیس شد، حالا بیش از ۳۰۰ هزار کارمند در آمریکا و نزدیک به ۶۵۰ هزار کارمند در سرتاسر دنیا دارد و مداوماً به دنبال افزایش کارمندان در انبارها، شرکت‌ها و مراکز فناوری خود است.

شهر نیویورک که یکی از گزینه‌های انتخاب آمازون برای مرکز بزرگ و جدید خود بود به شکل قابل توجهی از این رویداد استخدام جا مانده است. هرچند فشار شدید سیاستمداران و فعالان محلی منجر به این شده که آمازون برنامه‌های خود در نیویورک را دنبال نکند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید